Ik heb sinds inmiddels 2 maanden echt duidelijk dat verschillende moedervlekken gaan jeuken. Vaak krab ik dan eerst wat, zonder te kijken, als ik jeuk voel. En later blijkt het dan opeens een moedervlek te zijn.
Er komen een soort van bultjes onder, en het lijken wel pukkeltjes. Het blijft ook jeuken/irriteren.
Op mijn kin is er inmiddels één zo bezig, op mijn linkerarm begint er één, en op mijn rechterbovenarm zitten er 3 bij elkaar die zo bezig zijn, en daar komen er omheen ook kleine pukkeltjes-bultjes tevoorschijn.
Ook zit er een in mijn nek die ik dus gisteren ontdekte als zijnde ''vervelend pukkeltje, ohnee bah, 't is een moedervlek''
Nu weet ik nog dat ik een jaar of 3 terug naar de huisarts ging omdat ik een moedervlek niet vertrouwde en ik altijd leerde dat ik dan meteen aan de bel moest trekken. Maar hij keek me heel minderwaardig aan en stuurde me weg, was niks.
Hierom dat ik me nu afvraag of ik me aanstel, of dat het misschien toch een of andere moedervlekkenallergie is van mij?