* Het voelt soms (dus niet altijd, voornamelijk wanneer ik het voel opkomen nu dus
) als of er iets insteekt maar dit voelt redelijk dof.* Je kan er met iets scherps in prikken (naald, cocktail prikker o.i.d.) en ik voel niets links terwijl rechts gelijk een reflex komt. Dit is in het ziekenhuis gedaan en dit was een blinde test dus ik kon niets zien. Ook konden ze geen aders vinden in mijn voet met een echo apparaat, ik weet niet of dit verband houdt maar misschien ik vermeld het erbij voor als iemand een verbinding ziet

* En ik loop eerst moeilijk en dan is het alsof er geen been meer is en zak ik er doorheen. Op een gegeven moment kan ik niet meer lopen zonder krukken.
En nog krijg ik na 1 ziekenhuis bezoek, een bezoek aan de huisartsen post en 2 bezoeken aan de huisarts te horen dat er niets aan de hand is. Bij het ziekenhuis kreeg ik ontstekingsremmers (bruine pilletjes) mee en daarna ging het langzaam beter, en de laatste keer is het langzaam beter gegaan. Maar het is nu alweer terug en ik wordt het gewoon zat ik wil niet meer te horen krijgen het tussen mijn oren zit en dat ik het maar gewoon moet afwachten want het blijft maar terug komen (het is allemaal van het afgelopen half jaar).
BTW ik heb een flinke geschiedenis met uitgerekte enkelbanden, door enkel gaan, en peesontstekingen (in beide voeten).
maar om te horen te krijgen dat het enigste wat de HA kon is mij doorverwijzen naar een psycholoog is niet fijn om te horen ik kan verdomme niet lopen!
ik geloof dat mijn huisarts nu wel op vakantie is, dus als het nu doorzet heb ik wel een andere arts..
Ik kan er best mee omgaan op het moment dat ik weet wat het is, nu weet ik helemaal niets dus ook niet of ik er goed aan doe met krukken of misschien is het wel met een fysio te behelpen ik heb geen flauw idee op het moment.