Ik heb het nu inmiddels alweer meer als een week. Pijn in mijn hoofd, behoorlijk suizende/piepende oren, vies dik, klodderig en zelfs stinkend snot (en dan niet voor in mijn neus, maar echt achterin) en wat ik nog wel het meest vervelende vind, last van mijn evenwicht..
Na een dag werken ben ik helemaal gesloopt, van de hoofdpijn (krijg daar gewoon last van mijn ogen van) en van mijn evenwicht die ik gewoon met momenten zo weinig heb dat ik bijna omval. Het kost veel energie en wil gewoon niet weggaan. Uiteraard heb ik ook last van een verstopte neus, maar wat hierbij apart is, is dat het niet voor in mijn neus zit (kan nog best goed adem halen) maar echt achterin...
Minimaal 2x per jaar heb ik het echt heel erg heftig, de overige tijd is het in meer of mindere mate aanwezig, maar zoals nu 'te doen'.
Ik ben helemaal niet zo dokterig en ik weet dat als ik straks uit de stress ben, dat het ws al wel weer een stuk beter zal gaan (hoop ik iig) maar nu zit ik er mooi mee.. En naar de dokter stappen vind ik ook zowat

Zijn er bokkers die hier ook last van hebben? En zo ja, wat doe je ermee??? Stomen doe ik regelmatig (net als lekker warm douchen
) en ik gebruik homeopatische neusspray (die mag je blijven gebruiken) om mijn holtes (en vooral die buisjes van Eustachius, als die verstopt zitten, veroorzaken ze een verstoord evenwicht) open te laten gaan.. Op dagen dat ik moet werken (werk in de jeugdzorg, op een groep dus de hele dag in de week en druk) slik ik paracetamol of ibuprofen, en als het echt erg is dyclofenac. Ik kan nu ook gewoon niet slapen, mijn oren suizen/piepen verschrikkelijk en ik heb knallende koppijn... Ik word zo stilletjes aan een beetje gek van mezelf