Ogen ontstoken.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xSaskia

Ogen ontstoken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-11 14:19

haaaaj.

Ik heb een vraagje over ontstoken ogen ;p Ik ben al naar de dokter geweest voor zalf. enzo dus aub geen reacties waarin wordt gezegd dat ik de dokter erbij moet halen :)

Ik heb nu 2 weken ontstoken ogen. na een week ben ik naar de dokter gegaan en zalf gekregen. dit ging heel goed, en was vanaf dinsdag tm donderdag ook egt over!

gisterochtend werd ik wakker en had ik weer last van ontstoken ogen. Dokter weer gebelt, moet de zalf nu doorgebruiken. als het maandag nog niet over is weer terug naar de dokter en misschien naar de oogarts.

Ik heb dus wel zalf enzo om het tegen te gaan maar ik zoek de oorzaak :) Omdat mijn hond ineens ook sinds gister ontstoken ogen heeft. ben ik wel benieuwd wat het is $

- ik heb lenzen.
- ik draag de lenzen en make-up al 2 weken niet meer. Sinds mn ogen ontstoken zijn, in de tussentijd nooit gedragen.
- in de tussentijd ook niet bij de paarden geweest, alleen maar thuis! (en bij divoza :') )
- sinds ik ontstoken ogen heb, was ik heeel vaak mn handen.
- ik maak mn ogen elke keer schoon met gekookt water en watjes.
- mn dekbedovertrek en kussensloop enzo is al regelmatig in de was geweest in de tijd dat ik het heb.

Omdat het dinsdag over was. ben ik donderdagavond even naar mn verzorgshetlanders geweest. wel heb ik in de auto het raam wijd open gehad waardoor er veel wind op mn ogen kwam. kwam er pas achter dat dat dom was toen ik uit de auto stapte ;(

Thuis hebben we sinds ik ontstoken ogen heb, zonnebloemen staan. die hebben we net weggegooid om te kijken of dat helpt.

mogelijke oorzaken;
- tocht op mn ogen.
- ineens allergisch voor ponys en paarden?
- zonnebloemen.
- iets anders.

Hebben jullie het wel eens gehad? Wat hebben jullie er nog meer aan gedaan behalve schoonmaken met gekookt water en zalf? Hoelang hebben jullie er mee gelopen? hebben jullie een idee wat de oorzaak kan zijn?

ik heb dinsdag een feest. dus probeer er alles aan te doen om dan weer makeup en lenzen te kunnen dragen. :+ als dit niet lukt dan uhm.. weet ik niet :p maar ga maandag nog naar de dokter dus die zegt dan of het mag of niet mag. nu wil ik eerst weten hoe het beter over kan gaan *D