Dieet voor 2 weken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Karlijnxxx

Dieet voor 2 weken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-11 16:36

Hallo iedereen, over 2 weekjes ga ik op vakantie.
Nu wil ik in de laatste weken nog een paar kilotjes verliezen (iets dunner worden dan normaal).

Ik weeg verder goed ed, maar heb laatste tijd weinig tijd gehad om te sporten ;(
Dus weet iemand een simpel dieetje wat te eten. Ik eet normaal al erg gezond, veel bruin brood/crackers, aardappel, groente vleesje etc.

Iemand tips voor specifiek ontbijt/middag/avond en wat verder wel en niet te eten?

verootjoo

Re: Dieet voor 2 weken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 16:42

in 2 weken een paar kilo verliezen is echt niet gezond en komt er dubbel weer terug (=nog ongezonder) Ik zou het gewoon zo laten als je op een goed gewicht zit :j

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 16:44

Hoi,

ik denk eerlijk gezegd niet dat je in 2 weken veel zult kunnen bereiken. Met een dieet verlies je vaak de eerste week best veel aan gewicht, maar dat is meestal vocht. Dat gewicht zit er dus meestal direct weer aan als je weer gewoon gaat eten.

Ik zou gewoon kritisch kijken naar wat je eet. Weinig snoepen, weinig frisdrank. Veel water drinken, ik krijg daardoor altijd minder honger. Mager beleg kiezen voor op je brood (kipfilet bijv.) Wat ik altijd deed is één boterham beleggen en er daar nog één opleggen, doorsnijden en zo opeten. Dan heb je twee boterhammen, maar eigenlijk maar belegd voor één :D. Als tussendoortje een stuk fruit eten.
En met je avondeten opletten dat je geen vet vlees eet en opletten met sausjes bij het eten.
Ik at dan ook meestal één of twee avonden in de week niet mee en dan at ik een lekere salade met gerookte kipfilet ofzo (en dan natuurlijk niet met veel dressing ;) ).
En zorgen dat je lekker veel beweegt!

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 16:46

Je zou het ziekenhuisdieet kunnen doen; zie http://www.ziekenhuisdieet.com/
Het dieet heeft niets met een ziekenhuis te maken, is puur om te crashen. Gezond is het niet, maar heeft wel resultaat!

Anoniem

Re: Dieet voor 2 weken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 16:50