Gisteren nacht begon ineens mijn linkeroog te tranen gelijk een gek en het voelde alsof iemand op mijn oog lag in te slaan. Gisteren overdag heb ik even lenzen ingehad maar al snel terug uit gedaan omdat mijn oog flink begon te branden. Ik heb mijn vader langs de apotheek gestuurd op zalf/druppels te gaan halen. Hij kwam thuis met een antibioticazalf die ik 3 keer per dag moest indoen.
Dus ik gisteren braaf 3 keer die zalf ingedaan.
Deze nacht begon ineens mijn rechter oog ook flink te tranen. En deze morgen moest ik mijn ogen opentrekken omdat ze dicht zaten van de etter ( allebei dus).
Het branderige gevoel in mijn linkeroog is weg maar in mijn rechteroog is dat nou nog vollop bezig.
Mijn linkeroog is rood en mijn rechteroog eigenlijk niet.
Natuurlijk ben ik nou ook in mijn rechteroog zalf aan het smeren.
Maar mijn vraag was hoe het ingodsnaam kan dat allebei mijn ogen ineens zo ontstoken zijn.
Ik dacht dat het door mijn lenzen kwam maar hoe kan mijn rechteroog dan later gaan ontsteken dan mijn linker ( en terwijl ik dus geen lenzen meer in heb)
En weet iemand hoelang het duurt eer dat zo een ontsteking beter of weg is?
Want mijn bril heeft eigenlijk een beschadiging op de glazen ( de "lak" van de glazen in ervanaf aan het gaan) en dat is vrij vervelend. Bovendien moet ik woensdag, donderdag, vrijdag werken en dat ziet nogal uit met 1 rood oog en de hele tijd tranen enz
Alvast bedankt
Groetjes
Hanne
Maar als je er erg veel last van hebt, kun je je misschien beter ziekmelden (weet niet wat voor werk je doet)?