Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
knabbelgirl schreef:En eventjes iets steviger aandrukken?
Hoe lang houd je ze per poging uit het bakje? Ik probeer het 1 min, en dan doe ik ze weer 1 min in een bakje, omdat ze anders ook uitdrogen
Bellatrix schreef:Ik heb een speciaal pincet om de lenzen uit het houdertje te halen en op mijn vinger te leggen. Werkt super. Je hebt zachte lenzen meen ik? Hoe kunnen die er nou weer uit liggen na knipperen? Dat heb ik nou nog nooit gehad...
Heb er al vaker last van gehad. Kan trouwens ook gebeuren als je lenzen heel droog worden je oog (rijden in een stoffige bak, precies voor een ventilator zitten etc.)
Maar geen idee hoe andere mensen dat doen eigenlijk, denk dat iedereen dat wel doet
_MG schreef:Bellatrix schreef:Ik heb een speciaal pincet om de lenzen uit het houdertje te halen en op mijn vinger te leggen. Werkt super. Je hebt zachte lenzen meen ik? Hoe kunnen die er nou weer uit liggen na knipperen? Dat heb ik nou nog nooit gehad...
Dat kan gebeuren als je je lenzen binnenste buiten hebtHeb er al vaker last van gehad. Kan trouwens ook gebeuren als je lenzen heel droog worden je oog (rijden in een stoffige bak, precies voor een ventilator zitten etc.)
_MG schreef:Bellatrix schreef:Ik heb een speciaal pincet om de lenzen uit het houdertje te halen en op mijn vinger te leggen. Werkt super. Je hebt zachte lenzen meen ik? Hoe kunnen die er nou weer uit liggen na knipperen? Dat heb ik nou nog nooit gehad...
Dat kan gebeuren als je je lenzen binnenste buiten hebtHeb er al vaker last van gehad. Kan trouwens ook gebeuren als je lenzen heel droog worden je oog (rijden in een stoffige bak, precies voor een ventilator zitten etc.)
Bellatrix schreef:Je hebt zachte lenzen meen ik? Hoe kunnen die er nou weer uit liggen na knipperen? Dat heb ik nou nog nooit gehad...
Maar dan zijn de lenzen of wat ouder (tegen het einde van de maand) óf ik heb ze verkeerd om.