Ik hoop dat jullie me advies kunnen geven... ik voel me niet fijn bij wat ik voel, maar aangezien ik de deur van de huisarts al plat loop voor m'n injectie's, wil ik graag weten wat jullie zouden doen.
Eergisteren was ik in de winkel met mijn moeder, toen ik plotseling een vervelend benauwd gevoel kreeg en een soort druk/pijn boven m'n ogen.
Ik zei nog tegen mijn moeder; Volgens mij ben ik allergisch voor vogels, maar mijn moeder zei dat het kwam omdat er daar zoveel vogels bij elkaar waren in een kleine ruimte (dierenwinkel).
Na een uurtje zakte het weer af en heb me er verder heb ik er geen last van gehad, heb alleen heel slecht geslapen en elke keer voelde het alsof ik schrok (De spieren in m'n voeten en handen trekken heel snel samen en ontspannen weer).
Afgelopen nacht heb ik helemaal niet geslapen door een stekende pijn links bij m'n ribben. Ook weer het schrikgevoel. Benauwd, heb erg de neiging om de hele tijd te zuchten. Heb weer die druk boven m'n ogen en ben duizelig.
Ook voel ik me het fijnst als ik een beetje blijf bewegen, steeds iets anders gaan liggen, al is het maar een klein beetje.
M'n nek voelt een beetje stijf, en m'n kaken doen pijn, maar ik weet niet of ik gewoon door de spanning nu last heb of dat het spontaan gekomen is...
Ik heb een hoge bloeddruk (150 over 95) en B12 + D tekort, maar dit heb ik nog nooit gehad
Lijkt me dus ook niet dat het daar van komt...Zou ik toch allergisch kunnen zijn? We hebben 2 valkparkieten in de woonkamer.
Heb me nog nooit zo rustig gevoeld als de laatste tijd eigenlijk