Hele erge zonneuitslag..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MJ__

Hele erge zonneuitslag..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-11 14:32

Ik vroeg me af wat ik het beste kan doen,dus ik dacht,bokt schiet me vast wel te hulp :D

Ik ben nu 3 dagen in barbados,omdat ik al niet zo enorm goed tegen de zon kan en toch een kleurtje wou hebben als ik terug naar huis ging,heb ik me als een gek lopen insmeren met sunblock.
toen ik s avonds naar huis ging had ik al een lekker kleurtje,alleen mijn benen voelde een beetje verbrand,
maar sinds ik op de caraiben ben en die zon helemaal anders is , dacht ik dat ik gewoon moest wennen,

helaas toen ik deze morgen opstond had ik een lekker bruin kleurtje en een hele lelijke uitslag op mijn benen,
ik geloof niet dat ik deze op kan lossen met aftersun , want het is niet verbrand ofzo.
het jeukt niet,doet geen pijn,en voelt niet warm aan ofzo,het is gewoon een donkerrode uitslag verspreid over heel mijn onderbenen. :')

het is gewoon geirriteerd door de zon denk ik,
maar dat neemt niet weg dat het er ongelooflijk lelijk uitziet,en ik het zo snel mogelijk weg wil hebben,
dus hier mijn vraag,
wie heeft dit een keer gehad,en weet wat ik hier het beste voor kan gaan kopen of wat ik hier het best mee doe buiten vandaag niet in de zon komen?

alvast heel erg bedankt,en groetjes uit de caraiben! *D

LisaD

Re: Hele erge zonneuitslag..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 14:48

Ik denk dat het beste is om er niks op te smeren.
En de uitslag even te koelen met koud water (zo vaak mogelijk).
Verder er niet aan zitten!

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 10:34

Je hebt zeker geen Kruidvat op Barbados?
Bij zonneuitslag zweer ik namelijk bij de zonneblaasjesgelvan die winkel.