Haar dat na 10 minuten er weer ongekamd uitziet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mysla34

Haar dat na 10 minuten er weer ongekamd uitziet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-11 22:07

hoi,
als ik 's ochtends mijn haren kam,zien die er goed verzorgd uit. Alleen,als dan naar school ga,ziet alles er weer ongekamd uit!
Ookal kam ik het helemaal uit!
wat doe ik hiertegen?

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 22:08

Bij mij werkt de stijltang hier tegen.
Haarlak er in en het blijft nog netjes zitten ook, het enige wat je niet moet tegenkomen is een regenbui :D

Mijn probleem met mijn haar was dat het alle kanten op pluist en ontzettend droog is.
Laatst bijgewerkt door laura1987 op 29-07-11 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 22:09

Haar in een staart en een grote laag haarlak _-:(
Ik heb ook zo'n dramatisch haar, lees even mee!

Mysla34

Re: Haar dat na 10 minuten er weer ongekamd uitziet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-11 22:11

mijn haar is redelijk dik n al harstikke stijl; werkt een stijltang dan wel?

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 22:12

Haha! Ik heb ook van dat kakhaar! Zeker als ik nog door de wind heb gefietst. Ben benieuwd naar de magische tip...

Ik merk dat mijn haar beter blijft zitten als ik het regelmatig weer in model laat knippen bij de kapper. Als ik te lang wacht met naar de kapper gaan wordt het erger. Ik neem tegenwoordig altijd zo'n platte kam mee voor de noodgevallen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 22:15

bij mij helpt dat andrelon anti-frizz wel, in handdoekdroog haar. En dan een goed serum ed. ookal heb ik op dit moment wel een beetje hetzelfde := Maar m'n haar is ook wel vrij dood (in hoeverre haar ook niet-dood kan zijn dan he :') )

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 22:15

@ts ik heb geen idee, wat is jouw probleem met je haar waardoor het er ongekamd uitziet dan?

Mysla34

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-11 22:16

laura1987 schreef:
@ts ik heb geen idee, wat is jouw probleem met je haar waardoor het er ongekamd uitziet dan?

ikzelf weet het ook niet.....

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 22:18

shampoo voor krullend en pluizend haar. Dat werkt bij mijn dochterje :j Gewoon van kruidvat, kost 2 nogwat

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 22:18

ooh ik ken het probleem ik heb precies het zelfde!
en ts ik weet wat je bedoeld: het lijkt indd ontkambaar maar door het dikke pleuist het heel erg uit lijkt wel..

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 22:23

Misschien is het tijd om even naar de kapper te gaan :)
Haar wat niet regelmatig geknipt of bijgepunt wordt, ziet er sneller onverzorgt uit. Eventjes de punten eraf en je haar blijft meteen veel beter zitten ;)

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 22:27

helpt ook niet veel, zelf bij de kapper vandaan pluist het heel erg!
ik doe er indd veel lak in en cocos vet help ook, maar daar word je haar weer zo vet van xD

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 22:34

Biosilk er in doen!!! Super spul, en als je de stijltang gebruikt blijft het langer mooi zitten. Nog een handig truukje voor stijl haar...draai de stijltang een kwart slag en je hebt een mooie grove krul die lang in model blijft!!

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 22:49

Krult het dan gewoon naar binnen daphne of heb je echt een volledig rondje als krul?

ts, bij mij ziet het er ongekamd uit doordat het een beetje in strengen gaat vallen onderaan.
de stijltang helpt daar goed tegen ondanks mijn stijle, gladde haar.

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 22:56

Je kan een volledige krul maken, maar ook ermee naar binnen bollen! Dan hou je de stijltang een heel klein beetje schuin naar binnen. Is wel ff oefenen maar ik kan er nu alles mee! Heb zelf pluiskrullen, dus doe eerst biosilk, dat is vloeibare zijden. Dan drogen en dan met de stijltang in model...tegen veel bestand maar een regenbui doet mij ook niet goed hoor haha.

Charlot_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 22:56

Hoe verzorg je je haar? Föhn je? Gebruik je condioner? Was je je haar vaak? Is je haar statisch?

Mijn haar ziet er bijvoorbeeld het beste uit als ik het zo weinig mogelijk borstel of kam. Anders word het heel erg pluizig. Meestal kam ik het voordat ik mij haar was en voor de rest gebruik ik mijn vingers.

Mysla34

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-11 10:44

Charlot_te schreef:
Hoe verzorg je je haar? Föhn je? Gebruik je condioner? Was je je haar vaak? Is je haar statisch?

Mijn haar ziet er bijvoorbeeld het beste uit als ik het zo weinig mogelijk borstel of kam. Anders word het heel erg pluizig. Meestal kam ik het voordat ik mij haar was en voor de rest gebruik ik mijn vingers.

Ik was mijn haar om de dag(heb medicinale shampoo tegen roos) en was dan ook met cremespoeling mijn haar. Verder kam ik het ele ochtend. Haarlak ofzo heb ik nog niet echt gebruikt en ik heb geen stijltang XD

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 10:51

Stijltang helpt idd goed. Ik heb ook redelijk dik haar maar dat is prima te stylen, je moet bij het stijlen gewoon kleine plukjes pakken. Moet je wel stijl haar willen hebben natuurlijk :Y)

Van m'n zelf heb ik een slag in mijn haar, als ik het dus niet stijl kam ik het meestal gewoon niet. Ik doe er trouwens soieso wel creme in. Als ik het wel kam gaat het vaak meer pluizen en alle kanten op springen (ook als ik het föhn, na een fietsritje met wind)

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 14:10