Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Snadrem schreef:Zou mijn tip ook zijn, de Sprenger Bow Balance beugels. Ik zweer er echt bij, het kost een lieve duit, maar het is zalig voor je knieën omdat deze ontzien worden door de meeverende beugels.
Verder is het misschien verstandig om eens bij een huisarts of fysiotherapeut langs te gaan met je probleem, want het klinkt ook wat als een overbelasting. Heb je dit probleem altijd al, of is het iets van de laatste tijd?
Vriendin van mij kon daardoor weer prettig rijden!

amber2202 schreef:ik rij nu ook met lange beugels, had ook vaak last van m'n knieen..
ook met springen heb ik wel eens last van.. maar vindt dat wel leuk om te doen dus ga dan gewoon door voor die paar keren dat ik spring..
wel merk ik bij mijn paardje dat wanneer hij lui is voor m'n been en ik echt moeite moet doen dat ik er last van ga krijgen.. vandaag bijvoorbeeld ook..
maar daar komt ook bij dat ik last heb van m'n gewrichten..
Dus misschien dat je daar ook naar kan kijken.. dat je misschien een combi hebt net als ik
te korte beugels en gewrichtspijnen
succes ! hoop dat je er snel vanaf kan komen !
charissiej schreef:Neem sprenger bow balance beugels... Heb al een tijd een knieprobleem, maaar die maken het rijden vrijwel geen probleem meer!