hey ik merk als ik heb gereden, en ga uitsappen dat ik last van mijn rechterpols krijg, kan hem dan even niet rondraaien en zachte kloppjes op de hand geven, even later is het weer over,voel dan een soort van gevoel dat hij gekneusd is maar vind het zo raar dat ik er evenlater niks meer van voel, rijd met handschoentje heeft dat er meschien mee te maken? rijd er nu ongeveer 5 weken mee en 1 dag per week
sabinee_ ik vraag om hulp niet om comentaar @ moelly ok zal er geen verband omdoen, vind dat denk ik ook vervelend rijden weetje toevalig of het aan me handschoentje ligt? te stak ofzo? bedankt inidergeval voor je reactie
@ moelly GHP bruine handschoentjes zal morgen naar manege zonder
Thats_Me
Geplaatst: 28-07-11 19:35
Zet je, je handen niet enorm vast tijdens het rijden? Dat je daardoor zo last krijgt van je polsen omdat ze na een uur rijden gewoon helemaal verkrampt zijn? Handschoenen moeten niet het probleem zijn tenzij ze echt knellen maar dan merk je dat ook wel aan je handen zelf die gaan tintelen en alles.
@thats_me ja denk het wel,nee me handschoentjes knellen niet meschien moet ik ze wat minder strak doen? zal indd even me handen niet te vast zetten morgen bedankt voor je reactie
@ moelly heb vandaag zonder handschoentjes gerden, en een aantal keer me polsen rond gedraait, had het er net met me moeder over ze zei : dan knijp je teveel met je vingers waardoor je pols vast gaat zitten,super bedankt voor je reactie moelly nogmaals! neenm ze denk ik voor de zekerheid wel mee op ponykamp, doe ze dan niet te strak vast