Ik merk het steeds vaker.. Als ik de singel een gaatje strakker wil doen, krijg ik last van m'n handen. Ze beginnen dan helemaal te steken. En het is niet voor even, nee echt voor een half uur, als het niet langer is. Voorheen had ik er nooit last van, maar tot een week of drie geleden begon ik er last van te krijgen. En het wordt ook steeds meer. Ik pak de singelstoten niet anders vast.
dat je spier of pees te ver is uitgerokken, dus een soort van verkeerde beweging ik ben geen dokter ofzo, dus ik heb er ook niet bepaald verstand van mss eens ijs opleggen?
Daphne__
Geplaatst: 28-07-11 14:10
hafjesliefde schreef:
dat je spier of pees te ver is uitgerokken, dus een soort van verkeerde beweging ik ben geen dokter ofzo, dus ik heb er ook niet bepaald verstand van mss eens ijs opleggen?
ff rust houden, dus vragen of iemand anders voor je wil aansingelen totdat de huisarts weet wat het is en hoe je het moet oplossen? Verrekking/overbelasting klinkt aannemelijk, maar alleen een arts kan diagnosticeren
hafjesliefde
Geplaatst: 28-07-11 14:16
Daphne__ schreef:
hafjesliefde schreef:
voelen je handen niet droog aan? anders kan je ook even voor het slapen gaan handcreme dikke laag erop doen en rustig je handen op je dekbed leggen als je gaat slapen. meschien heb je hier wat aan?
soesie
Geplaatst: 29-07-11 21:02
Een singelspanner kan uitkomst bieden. Google maar eens... Wat er met je handen aan de hand is, kun je uit laten zoeken door een arts. Maar dan kun je in elk geval pijnloos aansingelen. Succes!