Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar omdat ik mijn hand gewoon kon bewegen heb ik er niks meer aan gedaan. Ben ook nog niet bij de dokter geweest. Misschien dus toch maar een afspraak maken? Als er een barstje in zit kunnen ze ook niks doen toch?
Ik zou toch even langs je huisarts gaan met de vraag of er misschien in het genezingsproces een ontsteking is ontstaan oid.
kkabouter schreef:verography schreef:Zijn er foto's gemaakt? Is niet de eerste keer dat men een kneuzing constateert en het toch gebroken is. Daarnaast denk ik dat een arts meer kan zeggen hierover dan een dokter. Of second opinion aanvragen.
Wat is het verschil tussen een arts en een dokter als ik vragen mag?
Horsii_mine schreef:Hmm.. Ja lastig haha! Wat moet ik nou? Ik moet zowiezo blijven werken anders kom ik niet rond.. (ah vakkenvullen)
antje_vip schreef:Horsii_mine schreef:Hmm.. Ja lastig haha! Wat moet ik nou? Ik moet zowiezo blijven werken anders kom ik niet rond.. (ah vakkenvullen)
Als jij dat belangrijker vind dan je lichaam...
Zou toch voor de zekerheid langs een dokter gaan. Ik heb trouwens ook ooit mijn hand gekneusd, dat deed nog heel lang pijn! Zeker langer dan een maand.
(woon op mezelf)