Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ook zijn er zoveel gezonde/verantwoorde alternatieven voor lekkere trek! 
Shoshanna schreef:Neem nou vandaag…
Vanochtend om 07.15 ging de wekker… Toen heb ik twee naturel crackers gemaakt, waarover ik één plakje kokos heb verdeeld en daarbij heb ik een glas magere drinkyoghurt gedronken. Toen ging ik naar mijn werk, daar heb ik twee kopjes thee op (zonder suiker) en een heel klein koekje. Om 12.00 had ik pauze, heb ik één boterham met boter en een plakje kokos gegeten en ook een plakje ontbijtkoek met boter en een halve eierkoek met boter, een glas melk en naderhand een appeltje.
laat al die boter eens achterwege.....Sneeuw88 schreef:Wat een collega me wel eens vertelde als je trek krijgt: ga tandenpoetsen! Dan heb je daarna echt geen zin meer in eten want dan is het gewoon ranzig
jesuisRooos schreef:Maar weet vooral ook, dit zit tussen je oren. Op deze leeftijd is het niet heel erg om af en toe wat meer te eten, je bent nog in de groei. Ook heb ik natuurlijk je foto's in je profiel even bekeken waarop ik zie dat er niks aan de hand is.
takkie_muis schreef:wat herkenbaaroverdag weet ik me in te houden maar als het avond wordt
kan ik me draai niet vinden en ga eten. worst -chips(mag niet doordeweeks van me moeder- craccotes met kaas(4 stuks) - pepermunt nog meer pepermunt koekjes met chocolade. puur verveling.
ontbijt met 2 boterhammen, lunch met 2 boterhammen, eet tussendoor een cracker, stuk komkommer, rijstwafel... als je op bepaalde tijden gaat eten, raakt je maag er ook aan gewend niet altijd gevuld te zitten
Temeraire schreef:Ja het is goed om boter te gebruiken hoor, met mate
Wat ik vooral zie is dat zowel je ontbijt als je lunch veel te karig is, waardoor het niet meer dan logisch is dat je trek krijgt.
Probeer daar eerst eens verandering in aan te brengen. Kijk voor brood en voor afwisseling in beleg.
manie schreef:Temeraire schreef:Ja het is goed om boter te gebruiken hoor, met mate
Wat ik vooral zie is dat zowel je ontbijt als je lunch veel te karig is, waardoor het niet meer dan logisch is dat je trek krijgt.
Probeer daar eerst eens verandering in aan te brengen. Kijk voor brood en voor afwisseling in beleg.
Karig??
Hier heb ik echt meer dan genoeg aan voor de hele dag!!
noviceh schreef:Je woont dus nog bij je ouders? Kan je hun anders niet vragen om minder lekkere dingen in huis te halen? Wat er niet is, kan je ook niet eten. Mijn ervaring is wanneer je een dieet gaat volgen, was in mijn geval Sonja Bakker, je na een paar dagen al geen behoefte meer hebt in snaaiwerk. Je kan ook in plaats van eten pakken, eerst een flink glas water of limonade opdrinken. Dan heb je al wat meer maagvulling.
noviceh schreef:Je woont dus nog bij je ouders? Kan je hun anders niet vragen om minder lekkere dingen in huis te halen? Wat er niet is, kan je ook niet eten. Mijn ervaring is wanneer je een dieet gaat volgen, was in mijn geval Sonja Bakker, je na een paar dagen al geen behoefte meer hebt in snaaiwerk. Je kan ook in plaats van eten pakken, eerst een flink glas water of limonade opdrinken. Dan heb je al wat meer maagvulling.
Shoshanna schreef:Wil jij dan eens typen wat je vandaag precies gegeten hebt? Ben wel benieuwd...