Ongeveer een uur geleden wilde ik wat onder de verwarming vandaan halen en ging daarbij op mijn knieën zitten. Tenminste, dat was het plan. Zodra ik op mijn linker knie (waarvan dus enkele weken terug iets met de banden was) zat schoot de knieschijf volledig van zijn plek (uit de kom) en schoot niet meer terug. Wat een hel! Gelukkig was mijn broer net weer thuis dus die heb ik geroepen en gezegd dat hij de ambulance maar moest bellen. 25 minuten later was die er en is mijn knieschijf weer teruggezet. Ziekenhuis was niet nodig, daar kunnen ze toch niets doen. Straks even een drukverbandje eromheen doen en morgen langs de HA..
Helaas woon ik samen met mijn broer en kan ik van hem niet verwachten dat hij alles doet. Daarnaast zijn er ook gewoon dingen die hij niet kán doen voor mij (bijvoorbeeld naar de wc gaan) en zal ik dus toch moeten lopen. Dit gaat met veel pijn en moeite en krukken zouden nu even heel makkelijk zijn. Helaas heb ik de krukken van de vorige keer afgelopen dinsdag teruggebracht.. (zal je net zien weer..). Weet iemand misschien waar ik vandaag in de omgeving van Zaandam krukken kan halen? Of moet ik gewoon echt even geduld hebben toch morgen.
Alvast bedankt!
) en ik moest voor 6 weken in het gips van mijn lies tot mijn enkel.. Als het weer gebeurd, moet ik weer gips (even afkloppen, het is niet meer gebeurd) Als je banden niet goed helen/genezen, dan zal die uit de kom blijven gaan.....
Maarja, goed is het natuurlijk niet wat ik merk ook dat ik gewoon geen steun heb nu bij mijn knie.. Volgende week maar even langs en vragen om nieuw gips.