Ik was daarnet lekker aan het luchen maar vond dat mijn beschuitje toch wel een beetje raar smaakte... toen ik naar de onderkant keek zag ik dat er schimmel op zat
Toen had ik hem dus al voor de helft op...Is dit schadelijk..?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Toen had ik hem dus al voor de helft op...
Gelukkig kan ons lichaam wel een stootje hebben. Denk niet dat je er heel veel last van zult hebben. Mogelijk was diarree maar daar zal het hooguit bij blijven denk ik hoor
daNiielle_ schreef:Heb ik ook vaak gehad... Vooral in de ochtend, je bent net wakker en let niet op...
Behalve de hele dag een misselijk gevoel van het idee, had ik er verder geen last van.

Zinn schreef:een (gezond) mens kan veel hebben...ik ging zo eens (toen ik 10 jaar was ofzo) met grote dorst een fles cola uit de koelkast nemen, neem heel gulzig 2 grote slokken en proefde dus dat het geen cola was...bleek het motorolie oid te zijn, had mijn pa even in een colafles gedaan...maar het zag er dus exact hetzelfde uit als cola. Weet niet meer waarom dat ik de koelkast stond, maar ik ben er ook niet ziek van geworden
Nienke89 schreef:MaiNat schreef:Haha geweldig!
Me vader had een keer een wit brood gehaald, waarvan hij dacht dat er in elke boterham een krent in zat. Elke keer op dezelfde plek, bleek er een hele rattestaart in het brood te zitten haha.
Ow.... GATVER....
Heeft hij er nog last van gehad?
.