Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mette schreef:eknein schreef:Waarom zouden je ouders het erg vinden als je gezonder gaat eten, klinkt mij onnatuurlijk in de oren.
Inderdaad! Gewoon zeggen dat je gezonder wilt gaan eten, en neem dan in plaats van chips & koekjes wat fruit of groente. Dan eet je wel wat, maar gewoon gezond!

maar morgen moet ik het vertellen, verstand op nul en gewoon de woorden uitspreken..

xCathy schreef:Ik sport al 3-5 keer per week, aan beweging ligt het niet. Ik doe hardlopen, wielrennen, krachttraining voor schaatsen en paardrijden. Aan m'n beweging ligt het niet, maar ik eet gewoon de verkeerde dingen. Veel koolhydraten, te weinig eiwitten. Ik moet goed gaan opletten wat ik eet, maar iedereen hier in huis is snoepkonterig aangelegd, wat het dus moeilijk maakt.
@Kayila, dankjewel. Ik MOET het gewoon doen, maar ik ben zo bang dat ze me niet serieus nemen, me uitlachen. Is het denk je oké om nu een briefje te schrijven die bij m'n moeder/vaders bord te leggen en dan snel naar bed gaan zodat ik me niet terug kan bedenken?
Train jezelf erop zou ik zeggen hihi.. Gemeen he..