ik heb sinds een jaar of 3 met regelmaat last van knieën en soms komt mijn rug er ook bij kijken. Ik heb 3 keer een periode fysio gehad maar dit hielp vaak niets. De laatste periode kreeg ik erge rugpijn erbij, weer gestopt met fysiotherapie en naar de dokter geweest maandag
. Hij stond zo me aan te kijken en zegt opeens, 'ben jij wel recht?'. Hij met een speciaal ding met waterpas kijken en blijkt mijn rechterbeen een stukje langer te zijn. Dat heeft dus altijd mijn klachten veroorzaakt.. Ik ben blij dat het nu eindelijk duidelijk is wat het is, maar ik baal er ook zwaar van dat dit na 3 jaar pas uitkomt.
Wie heeft dit nogmeer en hoe gaat dat bij jullie? Hielp het met een inlegzooltje(0,5cm bij mij)? En waneer hebben jullie dan nog last?
Brand los
.

) scheelde het zoveel, dat ze gedacht hebben aan een operatie. Dit trok gelukkig wat bij. Nu heb ik nog wel verschil, maar veel minder. Ik heb regelmatig dat hierdoor mijn SI gewricht scheef schiet, waardoor ik in onderhoud ben bij een osteopaad
Dat is het enige wat bij mij werkt. Door scheefheid compenseerd je lijf en daar krijg je last van..