Ruim een half jaar geleden (in november) toen het zo ontzettend glad was ben ik met flinke snelheid met mijn fiets onderuit gegleden, waardoor ik met de stang van mijn fiets op mijn knie terecht kwam. Heb er ontzettende pijn aan gehad, nooit naar de dokter geweest. Eerst ivm. de zwelling, dan kunnen ze toch niets zien en daarna eigenlijk met de gedachte, gaat wel over, dokter kan er toch niets aan doen. Nu 8 maanden later doet mijn knie nog steeds flink pijn. Als ik op de bank zit en de persoon naast me komt er per ongeluk met zijn/haar elleboog tegenaan ga ik door de grond. De pijn zit voor mijn idee rondom mijn knieschijf. Mijn moeder zegt al weken 'ga alsnog naar de dokter'. Maar ik denk dan (lekker eigenwijs
) dat de dokter toch zegt dat het een oude blessure is. Zijn er bokkers met ervaringen met knieproblemen etc? Raden jullie aan om alsnog naar de dokter te gaan of is het iets wat minder wordt mettertijd? Voor de duidelijkheid, geen pijn met lopen of fietsen, alleen met hardlopen doet mijn knie wel pijn.
Probeer de fysio eens. Geen knieprobleem meer hier, maar dat is te danken aan m'n fysio. En als hij/zij het niet vertrouwt, kan je altijd weer richting HA/ziekenhuis gestuurd worden.
HA hebben er in mijn ogen geen verstand van, Ik heb een verrekte kruisband, 2,5 maanden geleden opgelopen tijdens fotograferen (gevaarlijke sport
) in de veluwe en heb toen een gruwelijke misstap gemaakt. Ik dacht ook " komt wel goed "... nou dat deed het niet, traplopen was vaak niet te doen, het wisselde en ik had een zeer slecht balans op die knie. Ik dus na een maand naar de HA gegaan, die zei dat ze niks kon vinden. Ik ben uiteindelijk naar de fysio gegaan een week geleden en die zag meteen dat het om een verrekte voorste kruisband ging... En gezien ik mijn knie eigenlijk geen moment rust heb gegeven is het er ook niet echt beter op geworden. Nu doe ik oefeningen en ben ik veel meer voorzichtig
) dus laat het even nakijken door de fysio
moest echt overeind getrokken worden
) ben ik vlak voor de deur onderuit gegleden en ook de stang op mn knie. Net zo eigenwijs als jij ben ik ook niet naar de dokter geweest... Heb er nu ook nog last van (na ruim 7 maanden), maar niet zo erg als jij omschrijft. Misschien kun je wel naar de dokter, al is het maar om je door te laten verwijzen naar de fysio oid?