Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dennisje schreef:http://www.tommyteleshopping.com/alcach ... 44e5038e1d
bovenstaande link zegt het al.
het is via tommyteleshopping en dus wel betrouwbaar denk ik???? wie heeft er ervaring mee???
wie denk dat het wat is ze zeggen ook 30 dagen niet goed geld terug garantie.
brand los met ervaringen met tommy teleshopping.
dit drankje werkt via artisjokkehart hoorde ik op tv.
en ben wel is benieuwd ernaar.
Naar mijn mening is alles van dat soort programma's juist niet betrouwbaar
Benfan schreef:Ow het helpt vast even, totdat je het niet meer gebruikt en je lichaam alles begint op te slaan wat hij maar voor handen krijgt. Afvallen doe je niet met drankjes en pillen dat doe je door goed en gezond te eten (niet minder te eten zoals iedereen lijkt te denken) en voldoende lichaamsbeweging.
Toevallig heeft Lidl nu loopschoenen voor 20 euro liggen, ik zou zeggen stap op de fiets en haal die dingen op. Dat werkt veel beter.

MamboBeach schreef:Benfan schreef:Toevallig heeft Lidl nu loopschoenen voor 20 euro liggen, ik zou zeggen stap op de fiets en haal die dingen op. Dat werkt veel beter.
ALSTJEBLIEFT, niet doen! Loop je voeten even lekker naar de kl*te!
.
dennisje schreef:het is dus dubbel. er staat ook 30 dagen niet goed geld terug garantie.
Benfan schreef:Kan prima! zeker voor iemand die nog niet weet of rondjes rond het huis rennen wat voor hem of haar is word het aangeraden eerst met goedkopere schoenen te beginnen. Wel waarschuwen ze dat je renschoenen moet nemen, dus een mooie dikke zool voor goeie schok absorptie om je gewrichten te besparen (daarmee ren je in het begin niet teveel in je knieen te laten wennen aan jou nieuwe hobby) als je serieuzer aan het werk wilt dan pas ga je kijken naar goeie schoenen