Het valt mij op dat ik de laatste tijd snel ''flauw'' ben. Het is al een aantal jaar geleden dat ik vrijwel dagelijks bij de paarden bezig was, maar dat was dus echt rustig een kwartier non-stop poep scheppen en met zware kruiwagens door het land banjeren en daarna flink poetsen en anderhalf uur het gebied in. Geen problemen, wel zwaar maar ik kreeg er geen duizelingen van o.i.d. Nu merk ik sinds een tijd dat wanneer ik bijvoorbeeld een pleintje aan het vegen ben, ik na een aantal minuten al helemaal flauw word. Ik ben nog nooit in me leven echt flauw gevallen maar heb op dit soort momenten wel het gevoel dat wanneer ik nog twee bewegingen maak het wel gebeurd. Ik ben dan niet buiten adem maar voel me wel slap als een vaatdoek zeg maar, en heb dan echt even 5-10 minuten nodig om weer bij zinnen te komen. Herkent iemand dit? ik vraag me echt af wat het kan zijn. Naar mijn weten mankeer ik niks, gebruik geen medicatie (nooit gehad ook) en ben toch altijd wel in beweging op het werk en thuis met de dieren ect.
Ik hoor het graag
drinken over het algemeen wel te weinig, maar ik heb nou eenmaal zelden dorst, dat is altijd al zo geweest.