Ik had voor het eerst hoofdpijn toen ik in de 1e zat, lang geleden dus, aangezien ik nu 20 ben.
Dit was niet zomaar hoofdpijn, maar echt migraine, dat zich uitte met: niet kunnen praten, braken, hoge koorts en geen licht kunnen verdragen. Hier is heel vaak de dokter geweest en dit was gewoon door alle stress die ik toen had. Hier ga ik verder niet op in.
Na ongeveer 2 jaar is dit over gegaan, maar nog steeds altijd hoofdpijn gehad, de ene x weken minder, daarna weer heel vaak. In andere woorden tis nooit weggeweest.
Nu ben ik dus 20 jaar en heb er nog steeds heel veel last van.
Ik werk fulltime en werk soms 45 uur pw. Op de dagen dat ik vrij ben, kan ik er vergif op innemen dat ik hoofdpijn krijg. Hier ben ik natuurlijk al vaak zat naar de dokter voor gegaan. Hier heb ik 1 of ander paardenmiddel voor gekregen (Tramadol). Hoofdpijn gaat weg ja, maar ik word hier heel erg high van en mag niet rijden. Kan er dus alsnog niet normaal mee functioneren. Dus dit neem ik alleen in bij hoge nood. Daarna nog een keer naar de dokter gegaan en die kon dr niet uitkomen waar het aan lag en gooide het maar in de bak van 'spanningshoofdpijn'. Hier kom ik dus geen reeeeeet mee verder
.Sinds dinsdagavond na m'n werk heb ik al erge hoofdpijn, vroeg naar gegaan (voor mijn doen). Woensdag word ik weer wakker met hoofdpijn, dit heeft zich heel de dag aangehouden. Ook heb ik een paar uur tussendoor geslapen, maar tevergeefs. Vandaag ook vrij en ik voel de hoofdpijn alweer opkomen.
Je kan je voorstellen dat ik er sch**t ziek van word
. Waar komt die hoofdpijn vandaan? Ik heb het zelfde ritme als altijd, ga altijd om dezelfde tijd naar bed, eet hetzelfde, drink hetzelfde, werk is het zelfde..Ik hoop dat iemand me hier echt mee kan helpen of het bekend voor komt. Want weer naar de dokter gaan, vind ik niet echt een optie.
. Maar zeker een idee om eens te doen. Dan is dat uitgesloten. Relpax ken ik niet, kan je me hier wat meer over vertellen?

..ik heb nu wel eens hoofdpijn maar ben er niet meer zo ziek van en kan weer normaal functioneren.