Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vjestagirl schreef:Alles waar vet zit (buik, billen etc) schijnt minder pijn de doen. Alles waar je botten direct onder je huid liggen (enkels, voeten, polsen, ribben!!) doen meer pijn.
Oksel doet ook veel pijn , Langs je buik (zijkant) redelijk..
Nadia schreef:Volgens mij moet je wettelijk 16 jaar zijn om een tattoo te mogen laten plaatsen en dan heb je vaak ook nog toestemming van een ouder nodig.
gohya schreef:Klopt wat je zegt.Onder de 16 jaar mogen ze geen tatoo zetten.
Het mag wél als een van je ouders erbij is,die zal Zelf mee moeten.
Een kennisje van mij [toen 15 jaar] mocht geen eens een piercing zonder dat er een ouder iemand bij was.

Vjestagirl schreef:Mijn rechter enkel is gereserveerd voor het jeugdportret van mijn oma. De binnenkant van mijn linkerpols voor een harp, maar die wil k in Dublin laten zetten. 2 Pijnlijke plekken, maar goed, je moet er iets voor over hebben.
LecyTinker schreef:Vjestagirl schreef:Mijn rechter enkel is gereserveerd voor het jeugdportret van mijn oma. De binnenkant van mijn linkerpols voor een harp, maar die wil k in Dublin laten zetten. 2 Pijnlijke plekken, maar goed, je moet er iets voor over hebben.
oh, moeten we samen gaan. Kan ik mijn shamrock laten zetten en jij je harpje ( zo ene die op de oude ierse pond stond?)