ja dat heb ik niet in huis ik heb 2 hoestdranken die slik al ! heb al 2 oxepam genomen en het gaat maar niet weg !
Vjestagirl
Geplaatst: 11-07-11 01:45
gaan slapen. Je lichaam de kans geven zichzelf te genezen.
ik heb trouwens even op omaweetraad.nl gekeken, en daar stonden de volgende tips: Bij vreselijk hoesten hol ik altijd een ui uit en vul die met bruine suiker. Dat zet ik zo op een kopje en het sap druipt dan in een kopje en werkt goed tegen het hoesten.
Droge hoest: Vroeger toen ik klein was deed m'n moeder altijd een natte goed uitgewrongen grote zakdoek om m'n nek (met veiligheidsspeld vast gemaakt). Dit hielp erg goed tegen de zere keel en het hoesten werd ook minder. Hoe groter ik werd hoe groter de doek werd.
Als je last hebt van een kriebel hoest, een paarlepels huishoudstroop in een kopje en een halve eetl. zwarte peper goed door roeren en af toe een flinke theelepel nemen, Helpt echt.
Als je 's-nachts last hebt van kriebelhoest zet dan een doorgesneden ui naast je bed.
Als uw kleinkinderen (of de opa) last hebben van een hardnekkige hoest, vooral 's nachts, snij dan gewoon een grote ui middendoor, steek er een koordje door met een grote naald of maak een insnijding in het midden van de vlakke kant en bind dan het koordje om de uit, hang de twee helften zo dicht mogelijk bij het hoofd van het kind of den opa, en ze zullen voor de rest van de nacht rustig slapen.
Een vochtige doek om de hals bij hoesten is voor de nacht een uitkomst en een middeltje van mijn oma
Bij hoesten 1 eetlepel slaolie. En de het hoesten zal minder zijn
Bij hoest, een theelepeltje suiker of suikerklontje helpt echt vooral voor kinderen.
Last van een kriebelhoest. Maak je eigen hoestdrankje. Snipper twee uien, breek twee takjes zoethout in stukjes en neem wat laurierdrop. Doe dit in een pannetje. Doe er ongeveer een half litertje water bij. En laat dit alles zo'n half uurtje doorkoken. Het werkt echt!!
Bij een droge kriebelhoest meng ik altijd een eetlepel ketjap manis met een paar druppels citroensap en dat neem ik in voor het slapen gaan. Daar kan geen hoestdrank tegenop.
Heeft u ook last van lange hoesten doe u hand dan omhoog dan gaat het sneller voor bij
ja dat heb ik niet in huis ik heb 2 hoestdranken die slik al ! heb al 2 oxepam genomen en het gaat maar niet weg !
Je bedoelt oxazepam? Nah, dat gaat zeker niet werken tegen kriebelhoest. Als je het in de medicatie gaat zoeken kan je nog wel eventueel codeine proberen.