De laatste tijd heb ik veel moeite in slaap te komen. Dit is niet elke dag maar het komt steeds vaker voor helaas, en ik erger me er dood aan. Doordat ik coschappen loop moet ik vroeg op, ben de hele dag moe en rond een uur of 10 sta ik weer te stuiteren op mn benen. Soms lig ik wel 2 uur wakker als ik in wil slapen en heb ook vaak dat ik rond 3 uur weer wakker wordt en dan heel erg wakker ben. Soms schrik ik ook wakker waarna mn hart 200 slagen per minuut gaat en door alle adrenaline het weer een eeuwigheid duurt voordat ik weer in slaap val! Ik zit verder erg goed in mn vel, pieker absoluut nergens over en alles loopt verder top!
Rituelen die mij helpen heb ik nog niet kunnen ontdekken, douchen en sporten maken me enorm wakker. Voedsel / wat drinken geeft me ook een enorme energieboost. Misschien zit wel het probleem in mn eetpatroon, doordat ik zo moe ben heb ik sochtends een enorme aversie tegen eten (eigenlijk gewoon misselijk), De lunch is dan mijn eerste maaltijd. Savonds eet ik dus heel veel (rond 7 uur) aangezien ik dan goede honger heb en heb het idee dat nadat mijn maaltijd goed verteerd is ik misschien meer energie heb, maar dat kan ook verbeelding zijn.
Dus mijn vraag, wat doen jullie zoal? Wie heeft tips?? (en dan bedoel ik meer de gewone huis/tuin/keuken middelen. Ik geloof niet in homeopathie en melatonine van de drogist werkt ook niet!)
Ik hoop zo dat iemand DE tip gaat hebben!!