Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat een belabberd advies zeg.. Je blijft toch ook niet zitten als je arm gebroken is.. (heb mijn stuitje een hele poos geleden waarsch. ook gescheurd of iets dergelijk en er nog steeds last van omdat ik niet rustig aan heb gedaan en er verder niks aan deed). mayniac_val schreef:Nee maar wat wil je tegen een gebroken stuitje doen, het in gipsen?

mayniac_val schreef:Nee maar wat wil je tegen een gebroken stuitje doen, het in gipsen?
Sharon89 schreef:Hallo bokkers,
Vanmiddag reed ik mijn verzorg paard wat ik al 2 jaar rij.
Opeens sprong ze met 4 benen tegelijk omhoog/naar voren waardoor ik met mijn kont op de lepel van het zadel knalde, ik hoorde ; krakk! En vanaf dat moment gilde ik het uit van de pijn!
Ik ben voorzichtig af gestapt.
Ik kan niet meer normaal zitten, auto rijden doet zeer, lopen doet zeer, liggen doet zeer! Alles!
Ik heb al 3 paracetamol op en 1 ibuprofen, niks helpt!
Zelfs als ik een bil een beetje weg trek van de ander zeg maar doet het veel pijn.
Als ik kracht zet om bijv een scheet of grote boodschap te laten doet het ook veel pijn.
Ik heb straks de huisartsenpost gebeld, ze zeiden dat het gebroken kan zijn of er kan een scheurtje in zitten, ik moest maar 3 keer per dag 2 paracetamol eten en 3 keer per dag ibuprofen..
En dan moest ik maandag maar contact opnemen met me huisarts om een foto te laten maken..
Wat moet ik doen? Zijn er bokkers die hun stuitje eens hebben gebroken?