Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Barbabientje schreef:Eh ja, heb je asdrukpijn? *bovenop je topje teen naar beneden duwen, doet dat pijn?*
Zo ja, toch even SEH/HAP gaan zo niet dan veel koelen, voet omhoog houden en je kunt warmkoud afwisselen, is goed voor je bloedtoevoer..
xDramaQueen schreef:je hebt een HAP = huisartsen post daar kan je altijd terecht
sowieso zou ik het niet pikken van een dokter om pas een week later terecht te kunnen, dat is toch niet jou probleem dat ze te weinig mensen hebben?
Lizet1994 schreef:Ik weet nog hoe mijn voetje voelde toen er een koe op stond.. Ook alles was dik, helemaal niks gebroken hoor. Maar had zoveel pijn dat ik nie slapen kon!
het is echt alleen die kleine teen waardoor ik ook niet normaal kan lopen... zodra er druk op komt te staan gaat het al mis... Truf schreef:Je kan wel een foto eisen, maar een gebroken teen kunnen ze toch niet gipsen. Je kan het zelf wel intapen als je er echt zo veel last van heb. Dan maak je de pijnlijke teen vast aan die er naast, ff gaasje oid tussen je tenen en in een soort lus tapen, niet in een rondje, dan kan je heel makkelijk je tenen afknellen.
BSensation schreef:Sorry maar hoe moet ik dat voor me zien zo'n 'lus'?
fannetje schreef:Je kunt dus wel langskomen, maar dat komt jou niet uit.... Dan maar een week wachten zou ik zeggen.
Dat jij niet eerder kan is niet het probleem van een huisarts, zou als je er toch naar wil laten kijken er toch even tijd voor vrijmaken.
HAP is er ALLEEN voor spoelgevallen buiten werktijden en niet voor mensen die niet tijdens werktijden kunnen. En nee je kunt niet op de EHBO zomaar langsgaan, moet je eerst langs een huisarts zijn geweest. Bij ons zit dat in dezelfde hal, maar dat kan per plaats verschillen.
Truf schreef:BSensation schreef:Sorry maar hoe moet ik dat voor me zien zo'n 'lus'?
Kon er helaas geen plaatje van vinden met google. Je begin dan op je voet met het tape, achter je tenen langs en weer schuin op je voet, het begin van het tape kruisend. Dat kan je nog een keer herhalen, maar dan iets hoger als je tenen wat langer zijn.
Lotte1990 schreef:Cassidy schreef:Naar de huisartsenpost, of idd de EHBO. En als ze moeilijk doen, op je strepen staan dat je een foto wilt...
Gebroken kleine teen doen ze toch niks aan, dus waarom dan een foto en EHBO en alles?
Want dit is niet echt een spoedgeval zoals het nu klinkt... dan had je ook niet naar je werk gekunt bij wijze van en stond je al vanmiddag bij de huisarts op de stoep te eisen dat ze er nu naar kijken. Aangezien het al dinsdag gebeurt was (en geloof mij, de HAP is daar ook niet blij mee omdat je tijd genoeg had om naar je eigen huisarts te kunnen en ja, ook daar hebben ze altijd plek voor ontzettende spoed gevallen. Daar maken ze tussendoor even tijd voor namelijk.)
En ga je lopen, doe dan de meeste degelijke en stevige schoenen aan die je kan vinden!