Cup inlays

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jesjepaarden

Cup inlays

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-11 21:41

Hee lieve bokkers,

(sorry als het verkeerd staat)
Wie kan mij helpen? Ik ben 17 jaar, en mijn borsten verschillen meer dan een cupmaat. Aangezien ik nu nog geen borstvergroting wil doen(heel logisch) wil ik als tijdelijke oplossig gaan voor cup inlays. Ik heb al gekeken op otto.nl, daar hebben ze ze in ieder geval. Wie heeft hier ervaring mee? En een borstvergroting krijg ik straks vergoed, is dat ook zo met cup inlays? Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen, want ik kom er met me vriend niet uit...
(overigens, ik wil dit volledig zelf, er is niemand die mij pusht;))

liefs, Jessica

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:50

1 maat is toch niet zo veel, of is meer dan een cupmaat 2 of 3 cupmaten? Mijn linkerborst is een 70B en mijn rechter 70C. Ik pak dus altijd 70C en doe dan vaak de vulling van de rechtercup erbij in de linkercup. Verder merk ik het ietsjes, maar ik vind het absoluut niet storend...

Daarnaast ben je pas 17 dus met die borstvergroting zal ik nog even heel lang wachten haha. Je borsten groeien tot je 24st onder invloed van hormonen... Dus de kans bestaat dat je het straks vergroot en daarna weer met ongelijke borsten zit omdat die "kleine" nog een groeispurt krijgt...
Laatst bijgewerkt door Odysseus op 06-07-11 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Cup inlays

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:53

Krijg je een borstvergroting serieus vergoed?? Lijkt me sterk.

Maargoed. Op Ebay kan je ze vast goedkoop vinden.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:53

Tja als dat zo is ga ik straks ook met m'n verschil naar de verzekeraar, mag die van allebei 70D maken :')

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:56

Ja als je borsen een cub maat verschillen en je hebt hier mentale schade aan dat krijg je het vergoed! :D

Ik denk eerlijk gezecht niet dat dit nog gaat bij trekken.
Dit zeg ik niet om vervelend te doen maar om je geen valse hoop te geven.

Ik zou idd gewoon hem opvullen met een cub. Zou wel goede kwaliteit doen anders gaat het
mischien sneiden in je je huid?

Je hebt ook bhs en bikinies waar je de vulling van uit kan nemen, dan zouje ook bij je grote borst
de vulling eruit kunnen laten en bij de kleinere erin! :D

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:58

Bel je verzekering op!! die kunnen je dat vertellen of lees anders de polisvoorwaarden.
Ik kan me niet voorstellen dsat dit zomaar vergoed wordt hoor.... moet het wel extreem erg zijn...

Pentax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:59

Elke vrouw heeft 2 verschillende borsten... lijkt me sterk dat het vergoed word.
Zo ja, dan wil ik daar het betere wel van weten. :=

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 23:00

Verzekeraars verzekeren echt niet snel om "mentale schade" :n

Vaak moet je dan eerst nog lopen bij een psych, en als je er dan na lange sessies nog niet vanaf bent moet je daar weer een verklaring van etc. etc.
Dit geldt ook voor te kleine borsten. Bij erg grote borsten krijg je sneller een medische indicatie omdat fysieke last makkelijker te bewijzen is dan mentale last. En zelfs dan willen ze er vaak nog ontzettend moeilijk doen (mijn moeder moest eerst maar bewijzen dat ze 4 jaar!!!!!! op gewicht kon blijven 8)7 )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 23:02

Haha ja volgens mij krijg je dit never nooit niet vergoed, anders klop ik ook wel even aan bij mijn verzekering :')

Een borstvergroting is medisch echt niet nodig. En psychische schade omdat 1 tiet een cup groter/kleiner is wanneer je 17 bent.. Verzekeringen zijn ontzettend streng.

Als je dit topic dan leest..
[MW] wie heeft er ook een vetschort en hoe ga je daar mee om?
Als die als niks vergoed krijgen!

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 23:03

Focussed schreef:
Verzekeraars verzekeren echt niet snel om "mentale schade" :n

Vaak moet je dan eerst nog lopen bij een psych, en als je er dan na lange sessies nog niet vanaf bent moet je daar weer een verklaring van etc. etc.
Dit geldt ook voor te kleine borsten. Bij erg grote borsten krijg je sneller een medische indicatie omdat fysieke last makkelijker te bewijzen is dan mentale last. En zelfs dan willen ze er vaak nog ontzettend moeilijk doen (mijn moeder moest eerst maar bewijzen dat ze 4 jaar!!!!!! op gewicht kon blijven 8)7 )

Nee hier heb je wel gelijk in hoor!

Maar andere dames, kom op je weet zelf toch ook wel het verschil tussen je eigen een beetje van elkaar verschillende borsten en bij iemand waarvan ze echt ruim een cub maat verschillen! Beetje flauw om dan zo te reageren :(:)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 23:06

Ze doen werkelijk waar alles om eronder uit te komen... Net zoals bij mijn mams, ze is 1.60 en had 80F/G, van het ziekenhuis kreeg ze medische indicatie.... En dan zelfs nog wilde de verzekeraar het niet vergoeden omdat ze eerst maar eens 4 jaar op hetzelfde gewicht moest blijven...

En inderdaad, anders ben ik nu ook mentaal heel erg beschadigd omdat het een maat scheelt bij mij en hang ik morgen aan de tel haha :+

loveidefix: Bij mij verschillen ze precies 1 maat. En ja het is soms vervelend (bijv. laatst puilde m'n rechterborst uit bij een 70C en stond ie links open... ) en in bikini's zie je het verschil ook nog wel.. Maar een wereldramp, nee..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 01:54

Anthea schreef:
Haha ja volgens mij krijg je dit never nooit niet vergoed, anders klop ik ook wel even aan bij mijn verzekering :')

Een borstvergroting is medisch echt niet nodig. En psychische schade omdat 1 tiet een cup groter/kleiner is wanneer je 17 bent.. Verzekeringen zijn ontzettend streng.

Als je dit topic dan leest..
[MW] wie heeft er ook een vetschort en hoe ga je daar mee om?
Als die als niks vergoed krijgen!

Inderdaad, maar je verbaast je soms hoe oneerlijk het allemaal in de verzekerwereld is.

In ieder geval ik gebruik silicon cookies van triumph. Ik heb ronddwalende protheses en verschillende grote. Vind het erg lekker in gebruik, alleen beetje beschamend bij het uitkleden als je borsten er inneens uitvallen.

Afbeelding

Maar om kippenfilets terug te krijgen van de verzekeraar :=

Jesjepaarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-11 18:35

Hee, ben ik weer;)
Ik heb bij de hunkemoller kipfilets gekocht, €25,-, hier ga k niet moeilijk over doen. Tot nu toe bevalt het, hopelijk wordt het gewicht van beide gelijk, zodat ik minder last krijg van mn rug. en ja, ik had echt ergens serieus gelezen dat er bij een cupmaat verschil, je mag kiezen, een borstvergroting van de kleine, of een verkleining van de grote. ik zal straks ff googlen. iig bedankt voor de reacties

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 21:23

Ik heb zelf geen ervaring hiermee maar ken wel iemand die ook een behoorlijk verschil had tussen beide borsten. Zij heeft toen de kleine borst laten vergroten wat toen vergoed is door de zorgverzekering.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 21:43

Serieus? Als ik dat andere topic lees dan vind ik dat echt belachelijk!

Jesjepaarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-11 22:35

marlies85 schreef:
Ik heb zelf geen ervaring hiermee maar ken wel iemand die ook een behoorlijk verschil had tussen beide borsten. Zij heeft toen de kleine borst laten vergroten wat toen vergoed is door de zorgverzekering.

Jaa precies! Want t is geloof ik medisch verantwoord, ik ga er bijv scheef van lopen, en daarmee nlichtjes scheef groeien... Weet iemand toevallig de eisen? Ik dacht dat je minimaal 1 cupmaat verschil moet hebben... K zit nu op de 1,5e cupmaat verschil... Ik hoop echt dat het bijtrekt, maar op het moment niet... Het lijkt wel of links langzaam maar zeker blijft doorgroeien, en rechts gewoonweg niet meer groeit...