Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.

JuliaMaria schreef:Klinkt als plaatselijk zweten in plaats van plaatselijk vet verbranden (laatstgenoemde bestaat overigens niet).
Tip: Gewoon lekker gaan sporten zonder dat onding, en van tevoren even flink wat krachttraining doen om de vetverbranding te verhogen.
Ik heb het gisteravond voor het eerst geprobeerd, ik heb een uur met die better belly op een crosstrainer gestaan. Viel tegen aangezien ik 3 weken niks meer had gedaan
.
En zo en zo is die crosstrainer goed voor de benen, billen en de rest. Zwelgje schreef:@Missy: als zoiets je de motivatie geeft om lekker te gaan sporten dan heeft dat ding toch deels zijn werk gedaan. Namelijk dat jij de moeite neemt om 3 keer per week te gaan trainen en als je dat maar volhoudt, dan zal je vanzelf resultaat boeken. Of dat dan toe te schrijven is aan de band, laten we dan maar even in het midden. Veel plezier met je trainingen in ieder geval.
En ik heb dus de pech dat het meeste van die 7 kilo bij mijn buik en borsten eraan zit en niet bij mijn billen of benen