Ik heb samen met mij vriend een huis gebouwd, alles zelf gedaan op het binnenmetselwerk na. Na 10 maand was dit klaar en 28 mei zijn we verhuisd. Ik heb twee maand voor die tijd mijn paard met rust gezet, en gestopt met sporten omdat het een ontzettend drukke periode was. Begin Juni had ik alles weer op de rit, maar ik was zoo ontzettend moe, dat bij wijze van de deurklink omlaag doen al moeite koste.
Ik kon zo van 8 uur 's avonds tot 10 uur de volgende morgen slapen, en als ik dan in bed bleef liggen lukte de hele dag slapen ook wel. Terwijl ik normaal altijd vroeg eruit bed, omdat ik vaak onregelmatig werk (in de zorg) Ik voelde me nooit ziek genoeg om thuis te blijven, alleen begin Juni een tijdje koorts gehad. Maar ik fietste altijd naar mijn werk (13km heen en 13km terug) maar als ik dit nu deed leek het alsof ik de marathon had gefietst, zo moe was ik. Ik kon het echt niet opbrengen, en stapte de laatste keer helemaal trillend van de fiets. Mijn spieren en mijn rug deden ook ontzettend zeer, en ik kreeg soms pijnscheuten in mijn vingers. Ook voelde ik me vaak alsof ik flauw ging vallen, maar dit heb ik niet meer zo erg.
Toen ben ik maar eens naar de dokter gegaan. Conclusie was een nierbekkenontsteking. Medicatie voor gehad, en het ging snel beter de 3e dag van de kuur. Na de kuur kreeg ik helaas weer de zelfde klachten, nu staat mijn urine weer op de kweek en krijg ik pas volgende week de uitslag.
Ik ben er zo zat van zo moe te zijn, ik wil weer lekker met mijn paard beginnen, fietsen en hardlopen maar dit kan nog steeds niet. Alleen eraan denken vermoeid me al.
Zelf denk ik dat er nog iets anders is als de nierbekken ontsteking, maar bloed prikken vond de dokter niet nodig.
Wie herkent de klachten en heeft een idee wat het is?
Laatst bijgewerkt door CK88 op 06-07-11 10:00, in het totaal 1 keer bewerkt