Ik word echt helemaal gek van mijn lijf! Afvallen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Ik word echt helemaal gek van mijn lijf! Afvallen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-11 04:15

ARGH! Ik ben dus vrij breed. Heb het "echte ouderwetse vrouwenfiguur" en ik erger me er kapot aan! :=

Ik ben momenteel bezig met afvallen omdat ik te zwaar was voor mijn bmi. Dat voelde gewoon niet prettig. Alleen wat er nu gebeurt is dat mijn benen en armen gewoon net zo verschrikkelijk blijven als ze al waren en mijn buik maar dunner en dunner word. In plaats van dat het geleidelijk overal een beetje vanaf gaat kun je nu ribbetjes tellen als ik rechtop sta en tegelijk schuilen onder mn armen.. :') Ik ben al bezig met buikspieroefeningen (in de hoop dat het dan niet gaat invallen, wat ik heel extreem kreeg toen ik nog 5 kilo lichter was als ik nu ben). Ook probeer ik armspieroefeningen te doen, maar mn armen lijken daar nou niet echt vanaf te vallen. Lekker charmant ook dat mijn ene arm veel meer omtrek heeft aan spieren als mn andere :P Momenteel valt het ziek zijn effect in mijn gezicht nog mee, maar ik ben bang dat mensen die me een tijdje niet hebben gezien gaan vragen of ik ziek ben ofzo. (ik hoef maar 3 kilo af te vallen of die vragen komen al ;()

Ik weet dat vrijwel iedereen heeft dat niet alle lichaamsdelen gelijkmatig afvallen, maar moet ik nu echt gaan afvallen tot mensen me weer gaan vragen of ik ziek ben tot er iets van mn armen en benen af gaat? Ik weet echt niet meer wat ik met mijn lijf aan moet. Wil ik een gezond gewicht qua bmi, krijg je ribben. Ik wil dat mijn buik er gewoon uit ziet zoals de buik van een vrouw er uit hoort te zien. Maar mijn ledematen leven een afhankelijk leven van de rest van mn lichaam :+

Ik wil niet op een ongezonde manier afvallen. Alleen sinds het uit is met mijn ex snoep ik een stuk minder omdat ik altijd met hem op de bank zat tv te kijken en ik dan gewoon met hem mee deed. Bovendien vond hij het altijd heel leuk om heel uitgebreid te koken terwijl ik het wel prima vind als ik een gezonde salade en een vleesvervanger eet. Dan zit ik ook helemaal vol! Hij bleef maar doorproppen. Ik ben al wat afgevallen sinds ik niet meer bij mijn ouders woonde aangezien hun vrij ongezond kookte (2x in de week frituur. Woon nu 4 maanden op kamers en heb de frituur nog niet eens uitgepakt :+)

Maargoed. Wat zijn nu DE tips om over je hele lichaam heen gelijkmatig af te vallen? :) Of om ervoor te zorgen dat je buik een beetje volume behoud? Ik ben namelijk nooit ontevreden geweest over mijn buik. Die is altijd gewoon strak geweest, wat ik ook deed en wat ik ook woog! Paste gewoon mooi bij de rest van me. Of denken jullie dat dit hele effect wel weer wegtrekt als ik gewoon nog 7/8 kilo ofzo kwijt ben? Moet ik meer gaan sporten? Of..? :\ Een dieettiste gaat hem trouwens niet worden voor mij ben ik bang! Ik denk niet dat dat vergoed word door de verzekering :oo

OMGponies

Re: Ik word echt helemaal gek van mijn lijf! Afvallen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 06:58

Een dieettiste wordt 2 of 3 keer vergoed per jaar door elke verzekeraar.

Overigens zou ik kracht training gaan doen, dan val je voornamelijk centimeters af, krijg je een hoger spierpercentage waardoor je ook in rust meer blijft verbranden en blijf je strak.

Misschien een idee voor je om je niet dood te staren op de kilo's maar op centimeters, ik val soms helemaal niets af qua gewicht maar ben dan bijvoorbeeld wel 2 centimeter per been afgevallen.

Ik val trouwens helemaal vervelend af, eerst mijn gezicht, nek, rond mijn sleutelbenen en mijn borsten en dan pas de rest.

Tessaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 07:11

Ah!! Nog een gelukkige! Ik heb precies hetzelfde probleem. Ga ik afvallen krijg ik een mooie buik en middeltje en dan me KONT/HEUPEN/BENEN en die blijven... T wordt wel minder, maar in vergelijking met mij middel en borsten klopt het gewoon niet. Heel vervelend, ben ook gewoon niet in proportie :( Brede armen... tja, ik zwem nu, dus hoop ze wat strakker te krijgen. Dun worden mijn bovenarmen nooit, net als mijn kuiten. Ben gezegend met de genen van mijn Katwijkse familie :Y)

Inmiddels is mijn motto: ik ben wie ik ben, bevalt het je niet... bekijk je het maar! :D

Ik weet dus niet of je met sporten je hele bouw van je lichaam kan veranderen... :\

OMGponies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 07:30

Tessaar schreef:
Ah!! Nog een gelukkige! Ik heb precies hetzelfde probleem. Ga ik afvallen krijg ik een mooie buik en middeltje en dan me KONT/HEUPEN/BENEN en die blijven... T wordt wel minder, maar in vergelijking met mij middel en borsten klopt het gewoon niet. Heel vervelend, ben ook gewoon niet in proportie :( Brede armen... tja, ik zwem nu, dus hoop ze wat strakker te krijgen. Dun worden mijn bovenarmen nooit, net als mijn kuiten. Ben gezegend met de genen van mijn Katwijkse familie :Y)

Inmiddels is mijn motto: ik ben wie ik ben, bevalt het je niet... bekijk je het maar! :D

Ik weet dus niet of je met sporten je hele bouw van je lichaam kan veranderen... :\

De bouw niet.
Maar door kracht training te doen kun je wel lichaamsdelen shapen.
Door krachttraining wordt je ook geen bodybuilder, je hebt geen idee hoeveel moeite het kost om een kilo spieren te krijgen, zeker voor vrouwen. :')
Iemand met een hoger spierpercentage zal trouwens niet alleen na het sporten maar ook tijdens het sporten meer calorieeen verbranden dan iemand met een lager spierpercentage.

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 07:34

Ik heb oefeningen geleerd om precies op de heupen, benen en billen centimers kwijt te raken.. In totaal is er op mijn heupen 12 cm af, bij mijn dijen 9 cm per been, bij knieeën 3 cm per been en bij de kuiten 3 cm per been en de bovenarmen 5 cm per arm.. Dus het kan wel :)
(borst 7 cm eraf, maag 10 cm eraf, taille 9 cm eraf en buik 11 cm eraf )

Tessaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 07:39

OMGponies schreef:
De bouw niet.
Maar door kracht training te doen kun je wel lichaamsdelen shapen.
Door krachttraining wordt je ook geen bodybuilder, je hebt geen idee hoeveel moeite het kost om een kilo spieren te krijgen, zeker voor vrouwen. :')
Iemand met een hoger spierpercentage zal trouwens niet alleen na het sporten maar ook tijdens het sporten meer calorieeen verbranden dan iemand met een lager spierpercentage.

Ja precies, je kan t wel steviger maken. Maar de bouw van bredere heupen zal je toch wel blijven houden.

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 07:40

Mieske waar heb je dit geleerd ? Ik heb hetzelfde probleem.

Tessaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 07:40

mieske schreef:
Ik heb oefeningen geleerd om precies op de heupen, benen en billen centimers kwijt te raken.. In totaal is er op mijn heupen 12 cm af, bij mijn dijen 9 cm per been, bij knieeën 3 cm per been en bij de kuiten 3 cm per been en de bovenarmen 5 cm per arm.. Dus het kan wel :)
(borst 7 cm eraf, maag 10 cm eraf, taille 9 cm eraf en buik 11 cm eraf )

Zonder af te vallen? Of alleen door die plekken extra te trainen?

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 07:50

Ik ben ook afgevallen, maar zonder die training viel ik op die plekken zoals mijn bovenbenen niet af :n

Die oefeningen heb ik gedaan in een verwarmde cabine bij een zonnebank studio. Die oefeningen deed ik thuis ook en daardoor ben ik zoveel cm's kwijt.. Niemand is daar zoveel cm's kwijt geraakt in zo'n korte tijd. dat komt omdat ik het thuis ook nog deed :j
Als je de eerste keer komt, dan word je overal opgemeten en na iedere 5 keer word je weer gemeten..
Ik merkte na 2 weken al dat mijn bovenbenen een stuk dunner waren, na 5 keer was daar bij allebei de benen al 3 cm vanaf :)

Het is zoals dit.. http://www.topbalanceheerlen.nl/?ID=3
Ik ben op 8 februari beginnen en 6 mei was ik in totaal over mijn hele lijf 90 cm kwijt.. Dus wel een stuk meer dan de voorbeelden die op de site staan ;)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 08:07

Ach het is ook nooit goed :Y) Ik heb juist slanke armen en benen en moet keihard werken voor een slanke buik en rug.

Een goed dieet waarbij je niet te weinig eet, krachttraining en cardio gaan het wel doen hoor. Je moet er alleen keihard voor gaan :j

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 08:08