Ik ben momenteel bezig met afvallen omdat ik te zwaar was voor mijn bmi. Dat voelde gewoon niet prettig. Alleen wat er nu gebeurt is dat mijn benen en armen gewoon net zo verschrikkelijk blijven als ze al waren en mijn buik maar dunner en dunner word. In plaats van dat het geleidelijk overal een beetje vanaf gaat kun je nu ribbetjes tellen als ik rechtop sta en tegelijk schuilen onder mn armen..
Ik ben al bezig met buikspieroefeningen (in de hoop dat het dan niet gaat invallen, wat ik heel extreem kreeg toen ik nog 5 kilo lichter was als ik nu ben). Ook probeer ik armspieroefeningen te doen, maar mn armen lijken daar nou niet echt vanaf te vallen. Lekker charmant ook dat mijn ene arm veel meer omtrek heeft aan spieren als mn andere
Momenteel valt het ziek zijn effect in mijn gezicht nog mee, maar ik ben bang dat mensen die me een tijdje niet hebben gezien gaan vragen of ik ziek ben ofzo. (ik hoef maar 3 kilo af te vallen of die vragen komen al
) Ik weet dat vrijwel iedereen heeft dat niet alle lichaamsdelen gelijkmatig afvallen, maar moet ik nu echt gaan afvallen tot mensen me weer gaan vragen of ik ziek ben tot er iets van mn armen en benen af gaat? Ik weet echt niet meer wat ik met mijn lijf aan moet. Wil ik een gezond gewicht qua bmi, krijg je ribben. Ik wil dat mijn buik er gewoon uit ziet zoals de buik van een vrouw er uit hoort te zien. Maar mijn ledematen leven een afhankelijk leven van de rest van mn lichaam
Ik wil niet op een ongezonde manier afvallen. Alleen sinds het uit is met mijn ex snoep ik een stuk minder omdat ik altijd met hem op de bank zat tv te kijken en ik dan gewoon met hem mee deed. Bovendien vond hij het altijd heel leuk om heel uitgebreid te koken terwijl ik het wel prima vind als ik een gezonde salade en een vleesvervanger eet. Dan zit ik ook helemaal vol! Hij bleef maar doorproppen. Ik ben al wat afgevallen sinds ik niet meer bij mijn ouders woonde aangezien hun vrij ongezond kookte (2x in de week frituur. Woon nu 4 maanden op kamers en heb de frituur nog niet eens uitgepakt
) Maargoed. Wat zijn nu DE tips om over je hele lichaam heen gelijkmatig af te vallen?
Of om ervoor te zorgen dat je buik een beetje volume behoud? Ik ben namelijk nooit ontevreden geweest over mijn buik. Die is altijd gewoon strak geweest, wat ik ook deed en wat ik ook woog! Paste gewoon mooi bij de rest van me. Of denken jullie dat dit hele effect wel weer wegtrekt als ik gewoon nog 7/8 kilo ofzo kwijt ben? Moet ik meer gaan sporten? Of..?
Een dieettiste gaat hem trouwens niet worden voor mij ben ik bang! Ik denk niet dat dat vergoed word door de verzekering
Brede armen... tja, ik zwem nu, dus hoop ze wat strakker te krijgen. Dun worden mijn bovenarmen nooit, net als mijn kuiten. Ben gezegend met de genen van mijn Katwijkse familie