Ik zit met het volgende probleem, wat gelukkig niet iedere keer tijdens het rijden voorkomt, maar wel verschrikkelijk irritant is
:Soms wanneer ik echt intensief aan het rijden ben, heb ik opeens bij 1 van beide voeten het gevoel dat ik alleen nog maar op de buitenkant leun. Dat ik dus geen druk meer kan zetten op de bal van mijn voet. Herkent iemand dit?
Meestal laat ik mijn voet even hangen en dan kan ik weer even door, maar na een paar minuten komt het gevoel opnieuw terug.
Verschrikkelijk irritant, vooral als ik aan het lessen ben en net druk bezig ben met een oefening.
Ik moet dan gewoon even stoppen, dan de oefening nog afmaken en uitstappen, want het gevoel trekt dan niet meer weg.
Wie herkent dit en weet oefeningen om dit te voorkomen?
Zouden schuine beugelblokjes helpen?
Aangezien ik er verder geen last van heb, vindt ik het een beetje onnodig om hiermee naar de huisarts te gaan..
Al heeft die ooit wel eens gezegd dat ik ietwat platvoeten heb, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?
Ben erg benieuwd of meer mensen dit 'gevoel' kennen en of die tips en trucs weten om dit op te lossen/voorkomen..