Permanente make up?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Samantha_

Permanente make up?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-11 14:47

Ik zit te denken om een lijntje boven en onder m'n ogen te laten zetten met permanente make up. Dit voornamelijk omdat ik gevoelige ogen heb, dus geen mascara elke dag verdraag. Verder mag ik op mijn werk geen make up gebruiken, en met 2 kleine kids kom ik er gewoon niet aan toe.
Ik heb dus nooit make up op, maar heb van mezelf echt een vermoeide blik vind ik, ben vrij bleek ook.

Dus, ervaringen, tips etc?

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 14:56

Ik heb dit 3 jaar geleden laten doen. Een 8 maanden geleden is de onderkant opnieuw bijgewerkt (gratis) omdat deze niet bleef zitten, bovenkant was wel in orde. (De reden was waarschijnlijk een 3-puntsnaald toen, nu worden enkel nog 5-puntsnaalden gebruikt waar ik ga.)

Het is wel erg gemakkelijk. Het is een subtiel lijntje om een tikje meer te hebben, maar valt eigenlijk niet op. Ik heb het ook om dezelfde redenen laten doen, en er nog geen spijt van gehad.
De naverzorging is wel even lastig, en bij mij jeukte het ook verschrikkelijk na een week, maar dat is maar enkele dagen.
Wel moet je het om de 5 jaar ongeveer laten bijwerken. Bij mij is de bovenkant nu 3 jaar geleden en deze begint stilletjesaan te vervagen..

Edit: het vervagen ligt wel van persoon tot persoon. Mijn ma heeft dit ook laten doen, ook 3 jaar terug en bij haar staat het er nog volledig op.

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Re: Permanente make up?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 21:09

Ik heb het ook drie jaar geleden laten doen, en bij mij staat het er ook nog volledig op.

x_Quinta_x

Re: Permanente make up?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 17:45

Doet dat pijn? met zo'n naald.

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 17:57

Ik heb 7 jaar geleden mijn wenkbrauwen laten doen ( ingeschaduwd). bij een particulier, linke soep achteraf maar goed. Heeft ongeveer 3 jaar mooi gezeten. Nu teken ik alweer 4 jaar bij. Je ziet nog een heel licht lijntje. Over een aantal weken krijg ik opnieuw permanente make up. Hairstroke weknbrauwen, i love it! Nooit meer tekenen, douchen en wenkbrauwen houden, door je gezicht kunnen wrijven...heerlijk. Waar ik het nu laat doen ( prof.kliniek) raden ze aan verdovende creme bij de huisarts te vragen. Dit omdat ze dat zelf niet in huis mogen hebben. Verlicht wat, je voeld het wel een beetje. Maarja wie mooi wil zijn...........................................

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 18:05

Hmm, vind het altijd wle heel tricky hoor. Zie nu nog dames rondlopen met de , in de jaren 90, zeer hippe donkere lijntjes om de lip..charming! ook oudere dames met donkerblauwachtige streepwenkbrauw..tja je moet ervan houden..het lijkt altijd zo makkelijk, maar de mode veranderd nog weleens..