Woensdag avond kreeg ik last van mij rug ( rechts onder ).
Nadat ik druk was geweest in huis, aangezien ik het huis aan het opknappen ben.
Dus ik dacht ik heb gewoon verkeerd gestaan met behangen, dus gaat wel weer over.
Donderdag morgen kwam ik mijn bed uit met verschrikkelijke pijnen.
En kon bijna niet meer lopen. Steeds stroom schokken in mijn rechter been, waardoor ik steeds door mijn been heen zakte.
Daardoor bijna van de trap gevallen tot 2 keer aan toe. Maar goed.
Een pijn stiller er in en doorgaan, want ik wil het huis graag klaar hebben.
Donderdag avond vroeg naar bed gegaan, want mijn klus team stont al weer om half 9 voor de deur de volgende morgen.
Ik lag in bed, en ik kon me bijna niet bewegen zonder stroom schokken door mijn bil te krijgen.
Nu is het Zondag en het is nog niet minder geworden.
Onverwachte bewegingen zijn funest. en traplopen wil al helemaal niet.
Helaas moet ik 4 keer per dag zowiezo de trap af en op omdat ik met de hond moet lopen.
Nu hoorde ik van een goeie kennis dat dit ischias kon wezen.
en als ik de symptomen opzoek, kan het wel is zo zijn.
Morgen ga ik de HA bellen voor een afspraak, maar ik heb z`n ...... van een HA dus het kan best nog wel is wezen dat ik vrijdag pas terecht kan
Zijn er mensen die hiermee bekend zijn?
En wat kan je hier aan doen? behalve rust houden?
ik kreeg de spoed lijn aan de tel
ik vond het al zo vreemd dat de tel gelijk over ging. normaal is het zo dat ik wel 10 min in de wacht sta.
hij wou me wel valium geven. maar daar wordt je helemaal stoned van. en ik wil toch graag de touwtjes in handen houden. dus heeft hij mij diclofenac mee gegeven voor 10 dagen. 3 keer daags 1. als dat niet werkt dan moet ik alsnog aan de valium.
ik moest op die bank gaan liggen. en moest me ontspannen. maar dat lukte niet echt. omdat die plankhard is.