Pijn in arm

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Char_elle

Pijn in arm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 18:24

Ik zit al een paar dagen met een vervelend kwaaltje.
Het is wel uit te houden, dus HAP is een beetje overdreven. Denk wel dat ik morgen even de dokter bel als het nog niet over is.
Maar het is dus het volgende,
Een paar maanden geleden had ik ineens last van mijn arm. Hij was heel pijnlijk met bewegen en ik dacht dat er een ontsteking zou zitten. Mama moest toevallig toch naar de dokter dus zou even vragen of ik langs moest komen. Hij zei dat ik waarschijnlijk een spier verrekt had en maar wat ibuprofen moest slikken. Als het met een paar dagen niet weg was moest ik wel even langskomen. Na een paar dagen was het inderdaad over.
Een aantal weken later, precies hetzelfde. Ook na een paar dagen weer over.
En nu sinds vrijdag wéér. Maar nu erger. De pijn zit vanaf mijn elleboog tot halverwege mijn rug. Het doet al zeer als ik m'n arm stil houdt. Heb al 2 nachten amper geslapen en ben vandaag dus maar aan de ibuprofen gegaan. Het wordt steeds erger heb ik het idee. En één keer kan zoiets, 2 keer ook wel, maar 3 keer in een paar maanden wordt me toch wel veel.
Het voelt echt als een stekende pijn. Ik kan alle bewegingen maken, kracht zetten enzo gaat allemaal gewoon. Maar het doet gewoon constant zeer.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en of je zó vaak je spier kan verekken? :Y)
Heb er hiervoor eigenlijk nog nooit last van gehad.

Vayo

Re: Pijn in arm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 18:36

Hoi,

ik ben geen dokter, maar als je je spier verrekt hebt lijkt het me niet dat het zo'n zeer moet doen als je je arm niet beweegt. Ik heb zelf wel eens een slijmbeursontsteking gehad en jouw verhaal doet me daar een beetje aan denken. Ik moest ook ibuprofen slikken (ontstekingsremmer en tegen de pijn) en niet te zwaar belasten, maar wel in beweging houden. Toen het daarna niet over ging heb ik een spuit er in gehad die wel hielp.

Misschien dan toch maar even naar de HA als het met een paar dagen niet over is.

Beterschap!

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 21:02

Kan het geen tennisarm zijn???
Ik weet uit ervaring dat dat erg pijnlijk kan zijn,ook op momenten dat je hem niet gebruikt.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 09:42

Het kan ook zijn dat je een blokkade in je nek hebt.
Ik heb dit ook, ik was voor iets anders naar de fysio maar kaarte die pijn toch aan. Ze zei dat het helemaal kan doorstralen naar je rug en je arm, dus misschien kan je beter toch even naar de dokter gaan.

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-11 10:09

Heb over 10 min. een afspraak bij de dokter. Dus ben benieuwd wat die zegt.

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-11 18:14

Is volgens de dokter een zenuw die klem zit in m'n nek. Morgen de fysio bellen, want waarschijnlijk ligt het aan mijn houding. Hopelijk wordt dit probleem snel opgelost

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 18:20

Char_elle schreef:
Is volgens de dokter een zenuw die klem zit in m'n nek. Morgen de fysio bellen, want waarschijnlijk ligt het aan mijn houding. Hopelijk wordt dit probleem snel opgelost

Dacht al zoiets...

Ik had knopen in mijn nek, niet heel plezierig...

Veel succes!