Het is wel uit te houden, dus HAP is een beetje overdreven. Denk wel dat ik morgen even de dokter bel als het nog niet over is.
Maar het is dus het volgende,
Een paar maanden geleden had ik ineens last van mijn arm. Hij was heel pijnlijk met bewegen en ik dacht dat er een ontsteking zou zitten. Mama moest toevallig toch naar de dokter dus zou even vragen of ik langs moest komen. Hij zei dat ik waarschijnlijk een spier verrekt had en maar wat ibuprofen moest slikken. Als het met een paar dagen niet weg was moest ik wel even langskomen. Na een paar dagen was het inderdaad over.
Een aantal weken later, precies hetzelfde. Ook na een paar dagen weer over.
En nu sinds vrijdag wéér. Maar nu erger. De pijn zit vanaf mijn elleboog tot halverwege mijn rug. Het doet al zeer als ik m'n arm stil houdt. Heb al 2 nachten amper geslapen en ben vandaag dus maar aan de ibuprofen gegaan. Het wordt steeds erger heb ik het idee. En één keer kan zoiets, 2 keer ook wel, maar 3 keer in een paar maanden wordt me toch wel veel.
Het voelt echt als een stekende pijn. Ik kan alle bewegingen maken, kracht zetten enzo gaat allemaal gewoon. Maar het doet gewoon constant zeer.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en of je zó vaak je spier kan verekken?
Heb er hiervoor eigenlijk nog nooit last van gehad.