je hoort iedereen altijd vragen over de zwangerschap ik ben altijd benieuwd naar de bevalling hoe andere mensen het ervaren hebben:D dus zijn er mensen die hun bevalling willen delen?
mijn verhaal
ik kreeg me eerste echo en toen zeiden ze dat ik 30 maart uitgerekend zou zijn ik was het er niet mee eens dus zei 26 maart me kaartjes alles heb ik op 26 maart gezegt en ja hoor me zoontje kwam 26 maart:D
op 25 maart was ik een film aan het kijken en me vriend lag in bed een andere film te kijken het was pauze en wou even bij me mannetje liggen dus kroop naast hem hij begon me te iriteren en werd boos we kregen woordenwisseling en ik liep weg en smeet de deur met een gooi dicht.. ik dee 3 stappen en ja hoor plons daar lag een hele plas met water snel terug de kamer in gerent en zei me water is gebroken vriendlief dacht dat ik een geintje maken en zei je heb gewoon in je broek geplast ik nee!! hij in panniek ze moeder bellen en de verloskundige en ik de wc op gegaan en heb er heel lang gezeten.. toen hij de verloskundige aan de telefoon had zei ze dat ze de volgende ochtend zou komen.. 2 uur na me water begonnen de weeen heb een half uur zitten lachen en het viel allemaal wel mee maar toen kwam het echte werk pfff kreeg ze niet meer weg dus toch maar pijnbestrijding? de verloskundige maar bellen en ze was er gelijk ik had nog maar 2 cm en je moet er 3 hebben dus ze heb even doorgedrukt en hoppa door naar het ziekenhuis daar moest ik een uur wachten want ze kijken eerst alles na en eindelijk me infuus met een pompje nou heb de hele tijd op dat pompje gedrukt en toen keek me vriend me aan hij zegt kan je niet nog even wachten denk niet dat ik er al klaar voor ben nou de woede stormde door me lijf maar denk hou me mond wel anders ben ik weer zo een drama bevaller met het infuus kon ik me eigen heel goed inhouden en kon zelfs een beetje slapen me zuurstof werd ook een beetje te laag dus me vriend werd voor zo een scherm gezet om het in de gaten te houden nou hij sprong haast een gat in delucht hij wist niet wat die anders moest doen maar na een poosje werd ik wakker met een raar druk gevoel en ik voelen van onder en voelde wat ik zeg hij komt eruit hij komt eruit mama me schoonmoeder en vriendlief in paniek en hebben door het ziekenuis heengerent opzoek naar de zuster i.p.v ze nou op het knopje drukte maar goed die arme vrouw kwam aangerent en wou de spullen klaarzetten maar ik kon niet wachten dus zeg ga nu persen en zei nee wachten nog ff maar dat ging niet meer dus ik nee je moet nu komen en ze deed het toch maar me moeder zeg nog jack het kan nog wel even duren met persen dus begin niet gelijk te hard maar ik luisterde niet en met 1 harde pers was hij eruit:D dus die vrouw had echt niet langer moeten wachten hahaahah toen werd die op me buik gelegt en iedereen huilen naast me en ik keek boos naar die vrouw staat ook op de foto lag helemaal blauw toen ik het erna zag toen nog even hechten 2 kleintjes en kon lekker douchen en van me ventjegenieten dat was wel zo een beetje me bevalling
wat een leuk verhaal zeg van de 2de begrijp dat alles op ze kop stond zoiets maak je niet elke dag mee hahahha 64 uur vond die 7 en een half uur al lang duren hahah en de laatste o wat heerlijk zeg maar je zal dan wel erge last hebben gehad met naweeen of dat niet:D