Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
svdijk schreef:ze doet het met elk merk luier, huismerk van jumbo/kruidvat etc.
nu draagt ze pampers, omdat ze afentoe last heeft van luier-uitslag.
ze word aankomende week 2 jaar.
de luier omdraaien en dan vastplakken is ook nog wel een optie.
tja, 'snachts op het potje, meestal slaap ik dan :)
de rits om laten draaien is ook wel een goeie, ik moet dalijk toch even naar de stad dus dan neem ik gelijk een trappelzak mee.
nairtje schreef:Nog geen 2 en dan al zindelijk moeten worden......Dat slaat echt nergens op hoor. Ik kan me niet voorstellen dat ze haar luier <s nachts uit doet omdat ze op het potje wilt, maar omdat ze het een leuke bezigheid vind en dat het misschien met deze warme dagen wel lekkerder is om bloot te liggen.
Misschien een onderbroekje of rompertje over het luiertje en de slaapzak binnenste buiten en achterste voren aantrekken.
svdijk schreef:ik weet niet meer wat ik moet doen om het bed droog te houden, en dus de luier aan te laten.
het is even goed gegaan door de slaapzak omgedraaid aan te doe, dus met de rits op de rug.
maar nu heeft madam het voor elkaar gekregen om de rits tot aan haar rug open te krijgen, d'r broek uit te trekken, de rompertje los te maken en haar luier uit te doen.
ik weet niet meer wat ik nu nog kan doen om haar de luier aan te laten houden, ze kan alles los maken.
help?!