vreemde vlekjes op buik en benen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PussInBoots

vreemde vlekjes op buik en benen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-11 22:27

Sinds vanochtend krijg ik allemaal vreemde vlekjes op mijn buik en benen. Het is niet echt uitslag, het jeukt niet, en er is geen verdikking. Het lijken bijna allemaal kleine bloeduitstortinkjes. Google helpt me in deze helemaal niet en om deze tijd nou gillend naar de huisarts te rennen om iets waar ik eigenlijk geen last van heb;)

Iemand enig idee wat ik onder de leden heb?

jackiejtjj

Re: vreemde vlekjes op buik en benen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 22:30

heb je geen foto ervan?

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-11 22:31

Ehm....zal eens proberen te maken.

leonie1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 22:32

Waarschijnlijk ( als ik het zo lees) dit?: http://nl.wikipedia.org/wiki/Petechi%C3%ABn

Heb ik ook eens gehad, bij mij kwam het doordat de wand van het bloedvat door waarschijnlijk door een onsteking wat zwakker was als normaal, dat dacht de huisarts tenminste.
Laatst bijgewerkt door leonie1984 op 29-06-11 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 22:33

Hoe voel je je verder?
Houd in de gaten dat het geen sepsis is (Google even hoe dit er uit ziet), als dat wel het geval is; direct actie ondernemen! Maar dat lijkt me niet, aangezien je verder niet aangeeft je slecht te voelen. Succes!

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 22:35

als het puntbloedinkjes zijn toch even de dokter raadplegen..het hoeft niet maar er kan wel iets ad hand zijn

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-11 22:37

Niet erg duidelijk, het lijken bultjes maar dat zijn het echt niet. Inderdaad net kleine bloedinkjes...misschien morgen toch maar even langs de huisarts.
Afbeelding

afram

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 22:41

vlooien beten??......

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-11 22:42

Nee, uitgesloten, ten eerste jeuken die behoorlijk en ten tweede begon het vandaag op mn werk waar écht geen vlooien zijn;)

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 22:42

die jeuken als de hel,deze niet zegt ts

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-11 22:49

Serendipity1 schreef:
Hoe voel je je verder?
Houd in de gaten dat het geen sepsis is (Google even hoe dit er uit ziet), als dat wel het geval is; direct actie ondernemen! Maar dat lijkt me niet, aangezien je verder niet aangeeft je slecht te voelen. Succes!

Nee, ik voel me prima (al wordt ik wel een beetje misselijk van de foto's als ik "sepsis" google;)). Ik ga mn bed opzoeken en kijk morgenochtend even of het erger is geworden. Mocht dit het geval zijn ga ik morgen nog naar de huisarts, is het niet erger geworden dan wacht ik tot vrijdag, dan ben ik vrij, vindt mn baas leuker.

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 21:23

PussInBoots schreef:
[naam] schreef:
Hoe voel je je verder?

Nee, ik voel me prima (al wordt ik wel een beetje misselijk van de foto's als ik "sepsis" google;)). Ik ga mn bed opzoeken en kijk morgenochtend even of het erger is geworden. Mocht dit het geval zijn ga ik morgen nog naar de huisarts, is het niet erger geworden dan wacht ik tot vrijdag, dan ben ik vrij, vindt mn baas leuker.

Oke gelukkig! En sorry dat je er misselijk van wordt, maar meningokokken in combinatie met sepsis uit zich vaak in vlekjes op de huid.. Ik wou eigenlijk gaan slapen maar vond dat ik je daar toch nog even op wijzen moest :D Stel dat het wel het geval geweest was, brr.
Hoe gaat het er nu mee?

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 21:55

Bij meningokokken zou de TS ook last moeten hebben van hoge koorts en eventuele nekkramp

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 22:22

Ik zou er wel snel even naar laten kijken bij de huisarts :j