Duhelo schreef:ik volg ook even, want Mijn moeder heeft volgens het op te meten onderlengte van 105 en bovenmaat van 130
volgens tabellen zou ze dan 105 G nodig hebben, dit vinden we echter heel moeilijk
ik zag net dat als je twee omvangmaten naar beneden gaat, je dan ook twee cupmaten omhoog moet, en dat dan eigenlijk dezelfde maat is, dus dan zou bv een 100 H ook moeten passen? hoe zit dit juist?
100H is qua cupinhoud ongeveer hetzelfde, dus het kan goed dat dat past. Maar het zou kunnen dat haar de omvang te strak zit, dat zou je kunnen oplossing door zo'n los tussenstukje! Het is in ieder geval het proberen waard, of het ideaal is is de vraag...
MoonChloe schreef:Ilsemarie; wat je noemt, daar heeft hunkemollervrouw niks over gezegd.
Ik zal me sowieso opnieuw laten meten bij een andere zaak voor een 'second opinion'

Zo'n vermoeden had ik al wel. Vooral meiden die 70 omvang (of minder) nodig hebben word heel snel 75 aangesmeerd omdat daar veel meer in verkrijgbaar is (niet alleen bij de hunkemoller maar ook in het algemeen) en dat word gauw te wijd en zit dan echt niet meer goed. Mij proberen ze ook vaak 75 aan te smeren 
Dus aangezien je van 85 naar 75 bent gegaan, het kan natuurlijk wel zijn dat je 73 omvang hebt of iets en dat ze daarom er maar 75 van gemaakt hebben, dus als je toch al op zoek moet naar nieuwe dingen, doe het dan direct goed! Je kan trouwens je onderomvang ook heel makkelijk zelf meten als je een meetlint hebt, gewoon onder je borsten langs. (en niet adem inhouden of net diep inademen, dan ben je natuurlijk breder
enals je dan uitademt verschuift de heleboel direct.
Laatst bijgewerkt door Ilsemarie op 30-06-11 08:42, in het totaal 1 keer bewerkt