x en o benen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

emilyxx

x en o benen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-11 12:02

Hallo,

ik ben opzoek naar mensen met o of x benen, zelf heb ik o benen, niet heel ernstig maar toch erg genoeg om me oncomfortabel te laten voelen als ik met blote benen rondloop. Ik was eigenlijk opzoek naar ervaring van anderen en op welke manieren zij het misschien hebben laten corrigeren.

groetjes Emily.

nienke1208

Re: x en o benen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 12:05

Ik heb X benen en dat is voor mij niet te veranderen, mijn heupen staan naar binnen gedraaid...
Dit is niet te corrigeren... Mijn heupkommen zijn eenmaal zo 'ingesleten' en dat wordt niet meer anders... Enige oplossing was als baby spreidbroek geweest, maar die heb ik nou net niet gekregen ;)
Ik ben er aan gewend, jammer dan, niemand is perfect...

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 12:07

Ik heb ook x benen. Ik heb geen idee wat er aan te doen valt. Ik probeer altijd goed op de buitenkant van mn voeten te blijven lopen, geen idee of het werkt. Maar voor mn gevoel wel

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 12:09

Hier ook X benen, mijn benen staan vanuit mijn heupen naar binnen gedraaid. Heeft mijn dochtertje ook. Voeten staan ook iets naar binnen, het lekkerste sta ik met mijn benen en dus voeten naar binnen gedraaid. :')

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 12:19

Suzanne F. schreef:
Hier ook X benen, mijn benen staan vanuit mijn heupen naar binnen gedraaid. Heeft mijn dochtertje ook. Voeten staan ook iets naar binnen, het lekkerste sta ik met mijn benen en dus voeten naar binnen gedraaid. :')

Hier precies hetzelfde ;) Ik sta ook het lekkerste met voeten naar binnen gedraaid en als ik op mijn rug lig, vallen mijn voeten naar binnen ipv naar buiten!

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 12:23

Hier nog 1 met X benen. Ik vind het echt verschrikkelijk om terug te zien op foto's enzo. Het komt vanuit mn heupen waar m'n spieren te kort zijn.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 12:37

nienke1208 schreef:
Hier precies hetzelfde ;) Ik sta ook het lekkerste met voeten naar binnen gedraaid en als ik op mijn rug lig, vallen mijn voeten naar binnen ipv naar buiten!

Hihi ja op mijn buik ook.

ilsexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 12:39

Hier ook x benen. Niet zo erg en heb t eigenlijk alleen een beetje als ik loop. Dan knikken mijn knieën een beetje naar binnen. Wel vervelend maarja ik heb t nou eenmaal haha

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 12:49

O-benen en X-kniën, ik heb't beide + overstek nog eens ook.

Heb er geen last van, ik ben nu eenmaal zo!
En blijkbaar moet het niet opvallen, als ik een kleedje aanheb zijn m'n benen toch wel een topic of interest.
Positief!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 23:34

ik heb 1 x been :p
of nouja, links ook een beetje maar niet heel erg. valt pas op als je het gaat meten.
maar rechts is het wel meer zichtbaar.
komt vermoedelijk omdat ik rechts ook een beetje een platvoet heb, doordat je voet dan net iets anders staat werkt dat weer door op je knieen en heupen. al heb ik van mn rechter heup geen last moet ik zeggen.

maar dat voetje is wel lastig. heb daardoor ook net een iets grotere schoenmaat rechts (een halve maat ong, misschien zelfs maar een kwart maat maar ik merk het wel altijd met schoenen kopen). en sommige schoenen zitten rechts ook echt minder lekker (bijv birkenstocks, met echt zo'n voetbed erin. links volgt dat voetbed mooi de vorm van mn voeten maar rechts is mijn voet dus net te plat voor dat voetbed)

meisjes/vrouwen hebben trouwens (meestal) standaard al iets meer x benen dan jongens.

lilly_s18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 23:39

ik heb zo'n beetje X en O benen, van mijn heup tot mijn knieën staan ze een beetje naar elkaar toe en mijn scheenbenen zijn van het paardrijden wat rond geworden, dus ik noem ze X en O benen xp.