Stijve knieholte & moeilijk rechtstaan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Foulplay_

Stijve knieholte & moeilijk rechtstaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-11 09:29

Hallo,
Ik zit ondertussen al enkele dagen met het gevoel van een stijve knieholte. Als ik lang heb neergezeten kan ik bijna niet rechtstaan, en al zeker niet met m'n voet plat op de grond. Ik moet dus echt op m'n tip lopen omdat het anders gewoon niet lukt. Na een tijdje betert het wel, maar het is echt pijnlijk. Ik weet echt niet hoe dit komt... Ik dacht eerst aan stijfheid, maar na 4 dagen is het nog steeds niet minder, in tegendeel :P
Ik heb al wat op internet gezocht, maar daar vind ik niet meteen wat het zou kunnen zijn. Ook komt niets echt overeen met wat ik heb. Ik vind het ook zo raar om nu al naar de huisdokter te gaan, hij zal me weer zien komen :')
Herkent iemand dit?

san4nie

Re: Stijve knieholte & moeilijk rechtstaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 13:06

Ik heb dit ook gehad. Ik had toen mijn knie overbelast. Ben toen wel naar de dokter geweest, want ik had ook heel erg veel pijn in mijn knie zelf. Dus misschien wel even naar de dokter gaan?
Die hebben al wel vaker rare dingen gezien hoor!

Foulplay_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-11 08:58

Oh, maar ik heb niet bepaald zware sport uitgeoefend ofzo hoor, enkel paardgereden en uitgeweest :P
Ik zal nog maar even afwachten hoe de pijn evolueert :j

san4nie

Re: Stijve knieholte & moeilijk rechtstaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 11:48

Ik had toen ook niet veel meer gedaan dan anders..
Misschien tijdens het uitgaan verdraaid ofzo?
Zal in elk geval niet steeds proberen te strekken als dat ijn doet, rust helpt soeweso meestal goed :+