Blijvende bloeding na zwangerschap.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jackiejtjj

Blijvende bloeding na zwangerschap.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-11 23:54

hallo bokkers

ik zou graag met mensen willen praten die een beetje in hetzelfde schuitje zitten als ik..

mijn verhaal

ik ben 19 jaar trotse mama van me zoontje van 15 maanden nu
ik was 17 toen ik zwanger raakte 18 toen ik beviel me vriend en ik hebben nu al 9 jaar verkering en sinds 3 jaar is het echt serieus geworden..
ik woonde lekker bij papa en mama en was echt een familykindje alles draaide om hun maar me vriend wou niet naar de stad verhuizen dus ben ik naar de camping van hun ouders gegaan me papalief mooi chaletje voor ons gekocht en nu wonen we er alweer anderhalf jaar in ... we hebben een hele lieve mooie hond ( nu pubertijd) dus minder lief hahah... je zou zeggen alles lekker huisje boompje beestje..

alleen de narigheid begon na me bevalling nu 15 maanden geleden nog ongesteld iedere dag of het is 3 dagen weg en ja hoor daar begint het weer iedere x weer de teleurstelling heb nu ook de ene abces in me lies na de andere om gek van te worden en de pijn die je dan heb echt een hel!! en steeds moe enz..enz..
na de dokter en ziekenhuisbezoekjes ben ik het helemaal beu ze kijken met echos en eendenbek ze kunnen niks zien dus zeggen ze maar weer er is niks aan de hand je mag naar huis en het is normaal komt vaak voor bij jonge vrouwen dat ze zolang blijven bloeden we zien je over 3 maanden terug en dat steeds hetzelfde

dus nu vraag ik me af is het echt zo normaal zijn er meer mensen die dit hebben gehad? graag hoor ik het ik vind het ook leuk om gewoon met mensen van mij leeftijd te praten die ook kinderen hebben
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-06-11 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt

kraakte

Re: ja,,,,

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 23:57

ik zit niet in het zelfde schuitje als jij, en ben ook niet van jou leeftijd, maar jeetje, das niet mis zeg! ik hoop dat je via deze weg wat gelijkgestemden kunt vinden! en dat het ongecontroleerd bloeden er ook rap mee stopt!

jackiejtjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-11 23:59

ja zat echt te twijfelen om dit te plaatsen maar ja miss komt er iets boven water waar ik me eigen op kan laten nakijken het begint nu frusterent te worden vooral het bloeden voelde me vroeger al vies toen het een week was maar nu al 15 maanden elke dag breekt me egt op :P

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 00:02

kan ik me goed voorstellen, voel je je ook niet ongelooflijk slap dan? als je iedere dag bloed verliest? stom zeg dat ze helemaal niets kunnen vinden en vervelend voor jou dat ze je dan maar gewoon met een "we kunnen niets vinden dus er is ook niet aan de hand" naar huis sturen!

jackiejtjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-11 00:20

ja voel me ook slap en uit het veld geslagen elke dag hoofdpijn vet veel aangekomen ga het wegeten..
ik had ook vitamine b12 tekort en toen prikken gehad toen voelde ik me echt weer een beetje goed maar na 2 maanden zijn ze ermee gestopt en verder niet meer naar om gekeken en voel me steeds weer inzakken maar er word ook gedaan dat ik me aanstel want ze zien niks..

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 00:23

Mag ik vragen hoe snel jij hersteld was na je bevalling, en dan bedoel in de binnenboel (baarmoeder)

Ik was 21 toen ik beviel,mijn lichaam was met 3 dagen hersteld en dit was volgens de kraamhulp niet goed.
Ik wimpelde haar af want ik voelde me prima, na 3 a 4 maanden begon het gedonder, tussentijdse bloedingen en extreme zware en lange periodes en dat terwijl ik al weer aan de pil was.

Ik kreeg toen een zwaardere pil maar er kwam geen verandering, na onderzoek bleek dat ik last van vleesbomen had. Dit schijnt vaker voor te komen bij jonge moeders en helemaal als je ook nog eens in razend tempo bent hersteld of zoals ik een bevalling in record tempo hebt gehad (25 min)

Weet niet of jij je hierin herkent maar ik zou het eens opperen bij jouw huisarts.

jackiejtjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-11 00:31

ik herstelde volgens het boekje of iets zeiden ze..
en bedankt voor de tip ik zal het zekker is voorstellen ... en ja ik heb ook al verschillende pillen gehad maar werd er alleen maar zieker van en bloeden werd erger ja mijn bevalling was 7 uur

ja herken het wel een beetje ga het zekker even aanwakkeren

jackiejtjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-11 00:43

maar hoe zien ze trouwens die vleesboompjes ik heb al ondezoek gehad met inwendige echo en eendenbek

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 07:58

Je was 10 jaar toen jullie verkering kregen, 16 jaar toen het serieus werd en 17 toen je zwanger was?? Nu zit je op een camping in een chalet. Heb je nooit het idee dat er iets verkeerd is gegaan?

Dat je blijft bloeden is heel vervelend, ik zou toch eens aandringen op een uitgebreider onderzoek. Echo's ofzo.

jackiejtjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-11 09:00

nee ik bedoelde na 3 jaar verkering werd het serieus ons zoontje was niet geplant ik had de nuova ring als anticonceptie en was 1 dag te laat ik heb een dag later de dokter en een andere dokter gebeld die zeiden bijden dat het geen probleem was die ene dag en omdat ik heel gevoelig ben voor hormonen ik geen morning after pil hoefde en nee ben heel blij hoe het gegaan is in het begin van me zwangerschap schaamde ik me heel erg maar toen die er eenmaal was heb ik ook gezegt zet mij maar op een bilboard in heel het land met me kleintje..

en ja aandringen hebben we gedaan maar ze blijven zeggen dat ik me niet aan moet stellen en dat het vanzelf over moet gaan

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 11:14

Heb je al eens een curettage gehad?
Toen ik 4 maanden achter elkaar vloeide kreeg ik een hormoon kuur, als die niet zou werken dan zouden ze een curettage doen.

Ik zou toch weer aandringen op een uitgebreid onderzoek, ze kunnen het wel zo af doen, maar normaal is het niet, dit is geen onregelmatige ongesteldheid meer.
Ga eventueel voor een second opinion naar een ander ziekenhuis.

Offtopic, het leest wel makkelijk als je leestekens en hoofdletters gebruikt ;)

Mar77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 11:33

jackiejtjj schreef:
ja voel me ook slap en uit het veld geslagen elke dag hoofdpijn vet veel aangekomen ga het wegeten..
ik had ook vitamine b12 tekort en toen prikken gehad toen voelde ik me echt weer een beetje goed maar na 2 maanden zijn ze ermee gestopt en verder niet meer naar om gekeken en voel me steeds weer inzakken maar er word ook gedaan dat ik me aanstel want ze zien niks..

b12 moet je blijven spuiten! daar kom je niet meer vanaf.
Gebeurt vaak dat ze je 10 weken laten spuiten en dan niet meer.

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 12:48

jackiejtjj schreef:
ja zat echt te twijfelen om dit te plaatsen maar ja miss komt er iets boven water waar ik me eigen op kan laten nakijken het begint nu frusterent te worden vooral het bloeden voelde me vroeger al vies toen het een week was maar nu al 15 maanden elke dag breekt me egt op :P

ik heb het dus ook gehad. ben nu 37 en heb jarenlang iedere dag menstruatie gehad. zo erg dat mijn hb schrikbarend laag was geworden en ik jaren aan de ijzertabletten heb gezeten. bij mij is het gekomen na het 1 malig gebruiken van de prikpil. ze konden bij mij ook niets vinden maar de situatie werd onhoudbaar en uiteindelijke hebben we er na jaren tobben voor gekozen om mijn baarmoeder te verwijderen. het gekke is dat mijn moeder het ook had, dan niet na gebruik van de prikpil maar wel die heftige bloedingen. die heeft nu ook geen baarmoeder meer. ze dachten bij mij eerst aan een vleesbooom maar achteaf was het dat toch niet. wat het wel was blijft een raadsel, maar ik ben blij dat ik er nu vanaf ben. hoe zit het bij jou nu met je hb?? is die dan ook niet heel laag. bij mij was ie op t laatst nog maar 6.0 en dat mét ijzertabletten. sterkte iig.

jackiejtjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-11 18:00

een curiteren willen ze bij mij op de een of andere manier niet doen heb er al 2 x om gevraagt en ze zeggen steeds dat het niet nodig is omdat alles schoon is volgens de echos
en b12 ik heb 3 x elke week een prik gehad daarna hebben ze niet meer erop geprikt terwijl die schikbarend laag was

zo dat is wel heftig zeg je baarmoeder eruit zal wel een hele zware beslissing zijn geweest hebben ze na het verwijderen niet je baarmoeder helemaal nagekeken??
en me hb hebben ze 4 maanden geleden geprikt en toen was die nog goed daarna hebben ze daar ook niet meer naar gekeken terwijl ik toch regelmatig bij de dokter ben en vraag om hulp.. sinds 2 weken heb ik ook hele erge buikpijn dat het bijna soms niet meer uit te houden is...

en ik zit nu met de 4de abces in 1 maand de ene weg de ander komt weer ook daarme naar de dokter maar ja ze kijken en je word weer naar huis gestuurd krijg geen medicijnen niks...

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 23:19

jackiejtjj schreef:
en b12 ik heb 3 x elke week een prik gehad daarna hebben ze niet meer erop geprikt terwijl die schikbarend laag was

Niet zo vreemd dat je klachten houd! :wow:

Je had vééél meer injectie's moeten hebben, en veel langer. Heb je een tijd te weinig B12 binnen gekregen via voeding? Zoniet, dan is het al helemaal belangrijk dat je zsm weer injectie's krijgt.

En als je een tekort had tijdens je zwangerschap, is de kans volgens mij redelijk aanwezig dat je kindje ook een tekort heeft.

Lees eens op; www.stichtingb12tekort.nl :)

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 00:42

ik zou erop staan dat je bloed nog eens nagekeken word. dan kunnen ze er op tijd bij zijn als je hb te laag word.

jackiejtjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-11 08:40

nee ze weten niet waardoor me b12 te laag was ze vroegen of ik vlees at nou ik eet elke avond wel 2 stukken vlees weg en als me vriend niet meer hoef 3:P ik ben een grote vleeseter.. tijdens me zwangerschap weet ik niet of ik daar op gecontrolleerd ben ik had wel zwangerschapsuiker..

ja ik ga volgende week weer naar de dokter me vriend neemt een dag vrij en hij zegt ook ik blijf net zo lang doorgaan tot ze wat doen en anders nemen ze je maar op
maarja ik haat het altijd als me vriend meegaat want die maakt ruzie als ze niet meewerken haahah

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 11:39

Na 3 jaar werd het serieus? toen was je dus 13... Hoe oud is je vriend eigenlijk?

Wat die bloedingen betreft, een vriendin van mij heeft dat ook gehad en idd ook haar baarmoeder eruit laten halen uiteindelijk (alle details weet ik er niet van). Lijkt me moeilijk! Maar zou als ik jou was lekker je vriend meenemen, zodat je niet meer van het kastje naar de muur gestuurd wordt.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 11:50

djuulsie schreef:
Na 3 jaar werd het serieus? toen was je dus 13... Hoe oud is je vriend eigenlijk?

Er staat vrij duidelijk SINDS 3 jaar.. Even lezen ;)

En de reacties over hoe oud een vriend is, hoe oud ze was toen het serieus werd en alle andere 'verwijten' hebben weinig met TS haar probleem te maken.. lijkt mij?.

Wat Lonneke zei over de prikpil herken ik ook wel. Toen ik net begon met de prikpil was ik ook zo 6 weken achter elkaar aan het bloeden. Wel door gegaan met prikken en ze vaker laten zetten dan ze aangeraden 12 weken en sindsdien helemaal nooit meer ongesteld geweest.

Is dat misschien iets om te overwegen?

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 11:52

jackiejtjj schreef:
nee ik bedoelde na 3 jaar verkering werd het serieus

Nee hoor!!!! :n dat stond er niet!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 11:56

Ja, inderdaad, wat voegt het toe om het over de verkeringstijd te hebben en haar leeftijd?

TS, tegen die abcessen in je lies, heb je wel eens een antibioticazalf gekregen? Anders zijn er ook antibiotica-injecties die je in je bil krijgt en die moet je om de zoveel tijd halen. Wellicht dat dat werkt? En anders de haard weg laten halen als er op dat moment geen ontstekingen zijn.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 11:57

Wat vervelend voor je!
Ben je al eens naar een andere gyneacoloog/ziekenhuis geweest voor een second opinion?
Dat lijkt me wel verstandig.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 11:58

jackiejtjj schreef:
hallo bokkers

ik zou graag met mensen willen praten die een beetje in hetzelfde schuitje zitten als ik..

mijn verhaal

ik ben 19 jaar trotse mama van me zoontje van 15 maanden nu
ik was 17 toen ik zwanger raakte 18 toen ik beviel me vriend en ik hebben nu al 9 jaar verkering en sinds 3 jaar is het echt serieus geworden..
ik woonde lekker bij papa en mama en was echt een familykindje alles draaide om hun maar me vriend wou niet naar de stad verhuizen dus ben ik naar de camping van hun ouders gegaan me papalief mooi chaletje voor ons gekocht en nu wonen we er alweer anderhalf jaar in ... we hebben een hele lieve mooie hond ( nu pubertijd) dus minder lief hahah... je zou zeggen alles lekker huisje boompje beestje..

alleen de narigheid begon na me bevalling nu 15 maanden geleden nog ongesteld iedere dag of het is 3 dagen weg en ja hoor daar begint het weer iedere x weer de teleurstelling heb nu ook de ene abces in me lies na de andere om gek van te worden en de pijn die je dan heb echt een hel!! en steeds moe enz..enz..
na de dokter en ziekenhuisbezoekjes ben ik het helemaal beu ze kijken met echos en eendenbek ze kunnen niks zien dus zeggen ze maar weer er is niks aan de hand je mag naar huis en het is normaal komt vaak voor bij jonge vrouwen dat ze zolang blijven bloeden we zien je over 3 maanden terug en dat steeds hetzelfde

dus nu vraag ik me af is het echt zo normaal zijn er meer mensen die dit hebben gehad? graag hoor ik het ik vind het ook leuk om gewoon met mensen van mij leeftijd te praten die ook kinderen hebben

jackiejtjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-11 12:18

hallo

me vriend is nu 21 en ik 19
ik heb een een half jaar aan de prikpil gezeten en dat hielp ook niet het bloeden werd erger en de buikpijn ook werd alleen maar zieker erdoor dus moest stoppen van de dokter ermee

en nee tegen de abcessen heb ik nog niks voor gehad had wel gevraagt en moest er nog ff mee wachten maar volgende week ga ik weer naar de dokter en dan sta ik erop dat ze me even er wat voor gaan geven

en nee ik ben nog niet bij een ander ziekenhuis geweest heb er wel aan gedacht maar kan je zomaar naar een ander ziekenhuis gaan of moet dat via de dokter of iets??

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 18:17

je kunt een second opinion aanvragen bij een ander ziekenhuis. wss moet dat wel via je huisarts lopen. de prikpil is bij mij ook geen succes geweest, het is daarna eigenlijk alleen maar erger geworden.