Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar verwacht maar dat mensen dit ook zien als aandacht trekken. Ik weet dat dat niet zo is, maar niet iedereen snapt dat

Dan kun je de mensen die willen weten hoe het met je gaat misschien beter een pb sturen, zodat de rest van bokt er buiten blijft
gabjj8 schreef:Weet je wat... Jullie mogen dit als aandacht trekken zien of als slapende honden wakker maken, ik weet gewoon niet meer wat ik op bokt kan plaatsen, want ik krijg overal reactie's en kritiek op...
Daar zal ik het zelf wel naar gemaakt hebben, dat is niet mijn bedoeling geweest, en dit berichtje heb ik geplaatst zodat iedereen er iets van weet en er verder niet meer op in gaan.
VivaLaVida schreef:gabjj8 schreef:Weet je wat... Jullie mogen dit als aandacht trekken zien of als slapende honden wakker maken, ik weet gewoon niet meer wat ik op bokt kan plaatsen, want ik krijg overal reactie's en kritiek op...
Daar zal ik het zelf wel naar gemaakt hebben, dat is niet mijn bedoeling geweest, en dit berichtje heb ik geplaatst zodat iedereen er iets van weet en er verder niet meer op in gaan.
Vind dat je gelijk hebt. Eerst gaat iedereen speculeren over hoe en wat, dan geef je duidelijkheid en dan is het weer niet goed!
bedenk maar dat dit "maar bokt is"....
bromfiets schreef:Mee eens..Ik weet van je situatie en ik snap wel dat je dit topic plaatst.Maar verwacht maar dat mensen dit ook zien als aandacht trekken. Ik weet dat dat niet zo is, maar niet iedereen snapt dat