Egaal bruin worden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fantast

Egaal bruin worden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-11 17:50

Ik zit met een klein probleempje misschien dat iemand een goede tip heeft!

26 aug dit jaar stappen mijn vriend en ik in het huwelijksbootje, ik heb inmiddels mijn jurk al in huis deze is met blote schouders.
Nu let ik er al op met het zonnen in de tuin dat ik mijn bandjes naar beneden doe en met het jetski varen heb ik mijn lange pak aan zodat niks bruiner wordt. Maar gezien het onmogelijk is om de zon te mijden en ik niet elke keer in de zon strapless kan heb ik inmiddels witte schouders en mijn bij mijn hals is het ook wat bruiner dan alles daaronder.

Nu wil ik dus voor mijn bruiloft dat alles mooi 1 egale kleur heeft. Ik beschik thuis over een zonnebank, maar dan wordt de rest (wat nu al bruiner is) ook weer bruiner.

Iemand een idee hoe ik alles mooi krijg of zou de visagist dit met make up bij kunnen werken??

OneFellSwoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 17:52

zelfbruiner? ik word niet bruin dus heb het eigenlijk nooit meegemaakt :+ wil deze zomer wel gaan zelfbruinen dus als iemand met nog zo'n tip komt lees ik die even mee. :j

Charica

Re: Egaal bruin worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 17:54

Spray on tan? :P

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 17:55

Bodytan?

Dan word je ondergespoten en dan ben je de 1e 2 dagen oranje maar daarna heel mooi bruin. :j

OneFellSwoop

mouse of doekjes dacht ik xd

Thats_Me

Niet, je kunt gewoon niet egaal bruin worden zonder hulp :) Ik denk dat het wel makkelijk bij te werken is.

Wikiboo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 17:56

Zelfbruiner moet je wel voorzichtig mee zijn, vooral als je gaat trouwen.
Als je dan vlekken hebt, dan zijn je foto's etc wel verpest.
Ik zelf heb dé perfecte zelfbruiner nog niet meegemaakt, maar dat kan ook aan mijn smeren liggen.

OneFellSwoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 17:57

heb gehoort, of naja, gelezen dat met zelfbruinmouse je geen vlekken kan krijgen omdat de mouse alles zou bedekken. heb nog nooit zelfbruiner gebruikt, maar dat heb ik eeeiiigenlijk wel nodig haha.

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-11 18:00

Thanx, ik heb even gekeken bij dat spray on tan zitten hier een paar salons in de buurt.
@Wikiboo daar ben ik dus ook bang voor met zelfbruiner
@thats_me bedoel je bij te werken met make up?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 18:22

Een goede spray tan salon kan wonderen verrichten :j

Het kost wel wat (40 a 50 euro afhankelijk van de professionaliteit ) en het blijft maar een week zitten, maar dat is het denk ik wel waard voor die ene speciale dag :)

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-11 14:20

Ik ga hier in de buurt even informeren bij een spray tan salon. Is denk ik het handigst en snelst

Deeday

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 14:22

Ik zal als ik jouw was nu wel even proberen voor je trouwen! Misschien dat je het helemaal niet mooi vind, goeie stylist kan ook een hele boel bijwerken!

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 14:29

Egaal bruin worden staat niet echt in mijn woordenboek :') Zie in het buitenland wel altijd kinderen die echt egaal bruin zijn. Volgens mij komt dat puur omdat kinderen veel rennen/lopen rond het zwembad. Dan weer in het water, dan weer uit. De zon kan zo overal op schijnen.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 14:36

Ik zou week voor bruiloft naar zonkliniek gaan of zoiets. Kun je in een douche, en word je geheel egaal bruin, plakt niet en blijft lang zitten zonder vlekken etc. Kosten? Geen idee onder de 50,- naar mijn weten.
Zelfsmeersels zou ik niet doen geeft soms niet egale kleur en dat ziet er niet uit :=

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 17:01

Rode palm olie door je eten doen .
Daar zit een stofje in waar je goed egaal en snel bruin van word .
Er zitten heel veel carrotenen in en nog een ander stofje waardoor je lekker bruin word .
En nog gezond ook :)

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 21:12

is dat spray om tan met die injecties?? want ik hoor hele nare verhalen over het bruin worden door middel van injecties. dan moet je 10 x een injectie in de buik krijgen en zou je pigment veranderen. iemand die dit gedaan heeft? niet dat ik dit wil gaan doen maar was gewoon benieuwd of dit al bekend is.

Deeday

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 21:27

Nee spray tan is een soort douche waar je in gaat staan

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 21:30

ohhh ik dacht al, ik zou die injecties echt nooit doen. wat vinden jullie daar trouwens van? om jezelf te laten prikken om een beetje bruin te worden? ik vind dat echt te ver gaan. maar goed, ik wens de ts een mooie huwlijksdag toe.

Deeday

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 21:33

Ik heb daar eigenlijk nog nooit van gehoord?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 21:36

lonneke schreef:
ohhh ik dacht al, ik zou die injecties echt nooit doen. wat vinden jullie daar trouwens van? om jezelf te laten prikken om een beetje bruin te worden? ik vind dat echt te ver gaan. maar goed, ik wens de ts een mooie huwlijksdag toe.

Spray tan: spray = sprayen, tan= een kleurtje/tintje ;) Makkelijk te onthouden!
Van die injecties heb ik nog nooit gehoord, zou ik ook nooit overwegen :n

TS: ga met de rest mee, spray tan :j En anders sun block op de dagen dat je in de zon bent met "streepgevaar" :D

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 21:37

het is ook nog niet zo bekend. is ook vrij nieuw geloof ik. hoorde toevallig iemand erover praten van de week. mijn mond viel open. zou nog liever onder de zonnebank gaan om een kleurtje te krijgen dan dat ik me 10 x laat injecteren.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 21:47

Tja.... ik ga elke week of twee weken een kwartiertje onder de zonnebank en ben helemaal egaal bruin, hoor. Ook al zijn mijn gezicht en armen e.d. vaker in de zon. Kwestie van bijhouden...... Ik zit eigenlijk nooit stil in de zon, daar heb ik helemaal geen tijd voor. Maar ben ik bij mijn paard een paar uurtjes buiten, dan kleur ik enorm als het zonnig is. Maar ja, loop daar niet in mijn nakie natuurlijk. :D
Met zo'n regelmatig zonnebankje hou je het prima bij, want ik heb ook een hekel aan bandjes en kleurafscheiding. Ik heb helemaal geen last van kleurverschil en ga niet lopen hannessen met injecties (vind ik heel eng klinken) of zelfbruiner (werkt bij mij ook niet echt, dat laatste). ;)

jackiejtjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 00:53

me nicht gebruikten die injecties een tijdje die was poepiezwart wel egaal hoefde maar even in de zon..
werd normaal altijd rood, gelukkig is ze ermee gestopt ik hou er ook niet van...
me moeder wil het wel gaan gebruiken die heb huidkanker dus voor die mensen vind het gewoon als ze dat doen bruin worden met de zon is dan geen optie en die bruiningsmiddelen helpen ook allemaal niet bij der,,
je moet met die injecties iedere dag in je buik spuiten net zoals suiker alleen als je de lijst van bijwerkingen leest denk je ook bij jezelf dan maar wit ..

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 04:56

nou vind het toch niet natuurlijk hoor die injecties. wat ze tegenwoordig al niet verzinnen om een kleurtje te krijgen.

jackiejtjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 09:02

nee ik ook niet raad het ook iedereen af die gewoon de zon in kunnen ikzelf zou het ook echt niet doen