Een tijd terug kreeg ik continue steken bij m'n slaap.. Stress dus. Echter heb ik daar nog nauwelijks last van..
Ik heb steeds last van 'kramp' in mijn hoofd, ik kan het verder niet goed omschrijven.. Vaak heb ik dan ook 'kramp' in mijn been. Echte kramp kan ik het niet noemen, maar vaak volgt het een na het ander.
Ik wordt vaak duizelig, licht in mijn hoofd, het gaat draaien etc..
Ik eet en drink verder goed!
Ik moet zeggen, ik ben een tijd terug van mijn paard gevallen.. Ik ben toen in het ziekenhuis beland ivm niet meer kunnen lopen enzo.. (Had nog wel gevoel in mijn benen, gelukkig). Sindsdien steekt er ook een bobbel uit bij m'n ruggenwervel. Laten onderzoeken, niks ernstigs. Ze vermoeden dat dit er altijd al heeft gezeten. (raar dat het dan nooit door iemand opgevallen is, en dat ik nu ineens krijg te horen 'wat heb jij daar voor bult
!'Kan het zijn dat er gewoon een zenuwtje oid klem zit en dat dit hierdoor veroorzaakt?
Ik had ook altijd ontzettend last van m'n rug, toen op een paard gezeten die alles werkelijk waar gewoon los gehobbelt heeft
. Gister weer ontzettend last van gehad, voor het eerst sinds een paar weken (na het 'los hobbelen'). Ik wilde even hangen omdat ik me niet goed begon te voelen, en ik ging haast door de grond van de pijn in m'n rug..
Ik zet dit erbij, omdat dit er misschien iets mee te maken heeft? Heb zelf geen idee.
Is er iemand die dit soort 'hoofdpijn' herkent?
.