Nooit meer sterke drank voor mij!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Nooit meer sterke drank voor mij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 13:22

Het vreemde is ik slaapwandel dus echt NIET met andere dranken (Niet met Baileys (17,5%) en andere) en sinds dat ik de Silverstrike heb wandel ik helemaal af in mn slaap..

Zondag op Maandag om een uur of 20:30 een klein SHOTGLAASJE gehad.. en dat ongeveer tot de helft.
En ik sliep ook pas rond een uur of 22:00uur, en om 23:30 stond ik klaar wakker bij mn vader op de kamer.
Heb dus daar voor staan schreeuwen in mn slaap van WAAR ZIJN JULLIE!!! WAAR ZIJN JULLIE!! ER ZIJN GEVAARLIJKE BEESTEN BENEDEN!!!
Mn vader werd daar door dus wakker van en heeft me geroepen van Lienke kom eens hier, en ik heb toen weer keihard geschreeuwd WAAR ZIJN JULLIE DAN?!!
Dus uiteindelijk stond ik bij hem aan bed zo van Er zijn echt hele gevaarlijke beesten beneden!! Mn vader hield vol dat er 2 katten beneden waren,
en ik hield vol dat er gevaarlijke beesten beneden waren.. _O- En uiteindelijk kwam ik bij in die stomme toestand en heb eventjes mn kop gehouden en heb toen
met het woord Hmpf ben kweg gelopen ben naar de wc gegaan en ben weer gaan slapen en toen was het rond een uur of 23:30..

En vannacht heb ik mijn deken meegesleurd naar een andere kamer omdat ik daar wou slapen en wou mee dingen halen en toen werd ik wakker in mn eigen kamer,
waar het licht aan stond en heb toen weer mn eigen deken opgehaald en ben geïrriteerd verder gaan slapen op mn eigen kamer...

De dokter assistente heeft net ook gezegd JE MOET HET WEG GOOIEN!! Want als je nog iets neemt dan kan het erger worden dat slaapwandelen!!
En kan zelfs zo worden dat je in je slaap denkt ik moet springen na zo'n glaasje SilverStrike.

Dus voor mij NOOIT meer SilverStrike.. Vanavond gaat de Silverstrike fles leeg in de gootsteen! (Waar nog maar 3 glaasjes uit zijn)

vencedor

Re: Nooit meer sterke drank voor mij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:25

wat akelig zeg..! Ik ken ziverstrike helemaal niet, wel goldstrike. Slaat in als een bom als je een beetje pech hebt. Maar nooit zulke gekke dingen meegemaakt bij mij of vriendinnen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 13:27

Ik drink het ook niet als een malloot zo naar binnen, gewoon een klein slokje en doe er zeker ongeveer een uurtje over een Shotglaasje.
En ik mocht van mn vader ook maar maximaal 1 glaasje per avond.

Drink het alleen als ik vrij heb de volgende dag of gewoon vrij heb de dag zelf.

Silverstrike is 30% en heeft wat zachtere smaak dan Goldstrike (heb ik begrepen)

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:29

Kun je de fles niet naar mij sturen? :D

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:31

Citaat:
Silverstrike is 30% en heeft wat zachtere smaak dan Goldstrike (heb ik begrepen)

Ik heb het eens gedronken en nooit meer, ben niet zo fan van die hele sterke dranken :).
Misschien zit er een stofje in waar je niet tegen kan? Kun je terug vinden wat er allemaal inzit?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 13:36

Zal eens kijken wat er in zit...

*Pakt Fles*

Staat op...

The Orginal Cinnamon Schnapps
Liquer of 30% with genuine 99,9% fin Silver Flakes

Licor
Ingredientes; Aqua, Alcool, Melco, acuar, cnela efloco de prata (99,9% prata fin)

(En bepaalde woorden bestaan met andere soorten letters.

Afbeelding
Hij's nog best vol, en vind het wel erg veel om weg te gooien.

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:40

Ik vraag me af of dit echt aan de silverstrike ligt? Zoveel heb je niet gehad namelijk.
Zelf praat ik veel in mijn slaap. En in ongeveer 4 jaar heb ik volgens mij drie keer geslaapwandeld.
Kan zijn dat dit ook af en toe bij jou gebeurd, en dat het nu toevallig net gebeurd nadat je silverstrike hebt gedronken.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:44

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 13:47

randie schreef:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Goldstrike

Zilverstrike is dus minder heavy dan de goldstrike..Echt veel verschil kan ik verder niet vinden eigenlijk. Wat voor verklaring had je dokter?

De Assistente zei van als ik er meer zou van drinken zou het erger worden met slaapwandelen. En volgens haar zou ik dan opeens in mn slaap kunnen zeggen ik ga springen.
Maar vanuit mn kamer is het niet te doen, mn bureau + computer staat precies voor het raam, en ik pas niet door de badkamer raampje. Dus zo snel springen kan het niet worden.
En ze wilt dat ik het ECHT weg gooi, en moet het volgende week Woensdag laten weten of ik het weg gegooid heb... (heb dan een afspraak).

Ik kan het niet over mn hart halen om het weg te gooien, dan verkoop ik het liever weer maar dan wat voor wat minder..

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:51

wordt er geen oorzaak gegeven waardoor je kan gaan slaapwandelen? Lijkt mij dat toch iets het veroorzaakt. Jij snapt zelf ook wel dat het risico vol is om te slaapwandelen. Ik zou liever weten waardoor het komt..

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:53

Nou dan geef je het weg ofzo...
Of neem je het mee naar een feestje voor iemand.
Maar je gezondheid is belangrijker dan die fles!
Ookal is drank best duur.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 13:54

Ze heeft het niet laten weten waardoor je kan slaapwandelen...Als ik goed moet nadenken zei ze wel iets dat ik niet tegen de hogere percentage kan van de Alcohol.

Ik vraag anders wel aan een vriendin waar ik 10 Juli naar toe ga, dan krijg ze dat wel als cadeau ook al zijn er maar 3 glaasjes uit.

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:55

jeetje, dat je dat daarvan kan krijgen! :=
nog nooit van silverstrike gehoord, weer wat anders dan goldstrike :P.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 13:59

De SS. is wat minder sterk dan de Goldstrike en loop nu ook wel wat rond met koppijn..

Maar ik vind het wel onbeschoft om zo'n half lege fles als cadeau te geven. _O-

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 19:43

En hier bij wil ik afscheid nemen van de 500ml fles Silverstrike bedanken voor de vreemde slaapwandelroutes in huis...Maar helaas hij heeft het niet gehaald vanavond.

Afbeelding

Zal je niet missen! _O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 19:48

haha.
tsja slaapwandelen is vervelend! maar al helemaal als je ook nog je ouders wakker schreeuwt.

ik slaapwandel soms nog wel eens en dan voornamelijk als ik veel stress heb of iets in mijn directe omgeving is veranders(verhuizen ofzo)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 19:51

Maar ik vind 2 slaapwandeltoestanden binnen 48 uur best veel.. Heb Zondag Avond een glaasje gehad (shot) en DinsdagAvond en dezelfde avond/nacht is het mis gegaan dus dan is het toch wel vreemd.

Ik slaapwandel ook wel eens maar niet binnen 48 uur achter elkaar.

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 19:52

ik snap je niet zo goed, je weet dat je gaat slaapwandelen van dat spul en toch ga je naar de dokter. mijn dokter zou zeggen goh meid heb je ipv een slaapwandel probleem geen drankprobleem??

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 19:53

doordeweeks drinken t moet niet gekker worden:P
nee grapje een glaasje hoort te moeten kunnen. ik zou niet weten waarom je precies met een glaasje op juist wel ging slaapwandelen.
ik doe het juist dan weer niet, of ik merk er toch niks van

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 20:02

Dobel schreef:
ik snap je niet zo goed, je weet dat je gaat slaapwandelen van dat spul en toch ga je naar de dokter. mijn dokter zou zeggen goh meid heb je ipv een slaapwandel probleem geen drankprobleem??

Ik wist niet dat ik van dat spul ging slaapwandelen, heb dat spul NOOIT gehad. Dus ik wist ook niet hoe ik erop zou reageren.
En voor dat spul ben ik niet naar de HA geweest dat was voor iets anders.. En aan de drank zit ik niet zo vaak!!
Als ik aan de drank zit dan doe ik het wel op een dag ik vrij ben.. En heb het net weg gegooid dus ik ga voor de Baileys,
waar ik wel tegen kan en waar ik GEEN gekke dingen van doe!