Zondag op Maandag om een uur of 20:30 een klein SHOTGLAASJE gehad.. en dat ongeveer tot de helft.
En ik sliep ook pas rond een uur of 22:00uur, en om 23:30 stond ik klaar wakker bij mn vader op de kamer.
Heb dus daar voor staan schreeuwen in mn slaap van WAAR ZIJN JULLIE!!! WAAR ZIJN JULLIE!! ER ZIJN GEVAARLIJKE BEESTEN BENEDEN!!!
Mn vader werd daar door dus wakker van en heeft me geroepen van Lienke kom eens hier, en ik heb toen weer keihard geschreeuwd WAAR ZIJN JULLIE DAN?!!
Dus uiteindelijk stond ik bij hem aan bed zo van Er zijn echt hele gevaarlijke beesten beneden!! Mn vader hield vol dat er 2 katten beneden waren,
en ik hield vol dat er gevaarlijke beesten beneden waren..
En uiteindelijk kwam ik bij in die stomme toestand en heb eventjes mn kop gehouden en heb toenmet het woord Hmpf ben kweg gelopen ben naar de wc gegaan en ben weer gaan slapen en toen was het rond een uur of 23:30..
En vannacht heb ik mijn deken meegesleurd naar een andere kamer omdat ik daar wou slapen en wou mee dingen halen en toen werd ik wakker in mn eigen kamer,
waar het licht aan stond en heb toen weer mn eigen deken opgehaald en ben geïrriteerd verder gaan slapen op mn eigen kamer...
De dokter assistente heeft net ook gezegd JE MOET HET WEG GOOIEN!! Want als je nog iets neemt dan kan het erger worden dat slaapwandelen!!
En kan zelfs zo worden dat je in je slaap denkt ik moet springen na zo'n glaasje SilverStrike.
Dus voor mij NOOIT meer SilverStrike.. Vanavond gaat de Silverstrike fles leeg in de gootsteen! (Waar nog maar 3 glaasjes uit zijn)
.

.