Vorig jaar mijn automatische incasso stop gezet omdat er tot 2x toe een dubbele afschrijving gemaakt was. Vanaf vorig jaar mei dus elke maand zelf geld overgemaakt. Wat uiteraard weer weken duurde voordat ik dat geld terug had, afschrijven kunnen ze meteen, maar terugstorten HO MAAR!
Nu maak ik net perongeluk 2x keer geld over voor dezelfde maand (136 euro! x2 dus), bel ik mijn bank op, die kunnen het geld niet terug halen en dus contact opgenomen met het VGZ.
WAT KRIJG IK TE HOREN?! "ja maar mevrouw, dan kunt u dat geld toch laten staan voor de volgende maand?" NEE dat kan ik niet want dan kan ik geen boodschappen meer doen deze maand! "Dan moet u een bezwaarschrift tekenen en dan maken wij het geld binnen 2 weken weer over".
WAAAAAAAAAAAT!
Net zo makkelijk als ik het net PERONGELUK 2x heb overgemaakt moeten hun het toch ook terug kunnen storten?! Wat een kul zeg, nee moet ik weer een briefje typen, per post sturen, want nee email dat mag INEENS niet. Moet schriftelijk. KLantvriendelijk of klantgericht denken het VGZ??? echt mn hoela! Ze stikken er daar maar in daar, kl*&*%^&%&te bedrijf.
ECHT IK BEN LAAIEND.
M'n moeder is daar al 30 jaar klant en ik ben zo automatisch meegerold en omdat ik nog thuis woon is dat zo'n verzekerings pakket. Maar het VGZ kan er in zakken.MIJ zijn ze in ieder geval kwijt einde dit jaar want ik ga naar een andere verzekeraar.
Niet bepaald hun fout. Dat van vorig jaar heeft er imo niks mee te maken.
Denk alleen dat het daar wel hetzelfde gaat...