Ben wel benieuwd naar de verschillende ervaringen? Ik weet dat mijn vader door het ziekenhuis is geadviseerd de zonnebrandcreme van de HEMA te gebruiken. Mijn vader heeft hele grote littekens op zijn armen door huidtransplantatie en hij is daar erg te vreden over.
Ik heb altijd die van de Aldi en ik heb nog behoorlijk wat staan van vorig jaar wat niet gebruikt is. Alles wat al wel gebruikt is heb ik weggegooit.
Maar is het nu zo dat ik die flessen die niet gebruikt zijn, dit jaar nog gewoon kan gebruiken?
Nu is het wel zo dat mijn vriend bijna elk jaar blaasjes krijgt als hij deze zonnebrandcreme gebruikt. Ik dacht altijd dat het kwam door zijn rossige huid. Maar na wat speuren op internet blijkt dat weleens te kunnen komen door de creme.
Ik gebruik meestal een vrij lage factor met een bronzer er in. Ik word makkelijk bruin en verbrand eigenlijk nooit, maar een hele fijne creme daarvoor ben ik ook nog niet tegen gekomen.
Ik weet niet of het hier goed staat eigenlijk, anders moet het maar even verplaatst worden.

Lijkt wel of we de zomer al gehad hebben en dat nu de herfst alweer is begonnen :S
dus ik koop gewoon elk jaar nieuw spul nu en nergens last van.
Vandaar