Weer polsproblemen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Weer polsproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 15:23

Vorige week woensdag (!) had ik repetitie met mijn band, waar ik basgitaar speelde. Nou kreeg ik tijdens het spelen opeens hevige kramp vanuit mijn pols tot in mijn hand := Was niet zo fijn, maar goed. Even gestopt, hand 'losgeschud' :') en weer verder gegaan. De volgende dag werd ik echter wakker met een pijnlijke pols, gewoon spierpijn dacht ik. Maar nu ben ik al bijna een week verder en het is nou niet echt minder geworden. Ik heb er nu geen last van, tijdens het typen en het dagelijks leven, maar als ik weer ga gitaarspelen/pianospelen/bassen, krijg ik er wel weer last van. Het is dus eigenlijk als ik mijn pols moet buigen en mijn vingers hierbij moet strekken, en als ik gewoon mijn pols buig ook. Nou ben ik wel wat koppig en sta ik evengoed nog dagelijks mijn gitaar te martelen :') maar heeft er iemand tips om het wat te verzachten? Het is mijn linkerhand, waarmee ik dus (voor de leken) de snaren tegen de gitaar aanduw, dus niet mijn rechterhand waarmee ik de snaren aansla. Als het over een paar dagen niet over is laat ik er wel naar kijken maar ja... Je weet wel. :') Dokters _O-

Waarom 'weer' in de topictitel;
[MW] Pijnlijke pols Maar dat ging om mijn andere hand.

Zelf denk ik dat ik hem toch verrokken heb en daarna ietswat overbelast door gewoon stug door te blijven gaan, dus iemand tips?
Ik word er schijtziek van namelijk _O-

Pentax

Re: Weer polsproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 15:26

Carpaal tunnel syndroom? Geen idee, sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 15:32

Bij een beknelde zenuw heb je tintelingen, dat heb ik niet. Heb al gekeken maar lijkt me vrij onlogisch als dit het is :)

En sterkte hoeft niet hoor, er zijn ergere dingen in het leven dan een pijnlijke pols :))

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 17:41

Denk idd ook dat je hem hebt overbelast en dat als je naar de dokter gaat dat ze je als advies gaan geven dat je rust moet houden. Ik ben natuurlijk geen dokter, maar denk dat rust een van de weinige dingen is die echt zal helpen bij overbelasting (als het dat is dan ;))